<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::


امروز پنجشنبه
حتما خیلی هاتو برنامه تلویزیونی هاشمی رو دید
وافعا تاثیر گزار و خوش ساخت بودش.
راستی دیروز برای اولین بار تلویزیون یک
اهنگ از اندی که همون دارم می رم به تهران رو پخش کرد
که خیلی باحال بید البته صدا را نازک و کلفت می کردند.
خب راستی هخا هم که می گفت امروز انقلاب می شه
که باز هم ملت غیور ما ثابت کردند که هخا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
تی وی یک تکه از برنامه هخا رو پخش کرد که خیلی جالب بود.
هخا (اهورا خالق پیروز یزدی) هی می گفت روز 26 خرداد ساعت 10 صبح
تو ایران انقلاب می شه و ما میاییم.
یک نفر هم زنگ زد گفت : من از جوون های تهران هستم.
ما شب ها می ریم پارتی و صبح ها ساعت 10 مشغول
استراحت هستیم. اگه میشه یک ساعت یا دوساعت تاخیر بندازید .
هخا هم گفت نه خواهش می کنم این یک روز رو زود بیدار شید
اشالله هفته بعد من هم که اومدم ایران با هم می ریم پارتی .
درود بر شما جوانان سحرخیز.
ما هم که کلی خندیدم.
راستی مطالب پایین ترجمه خودمه از یک نامه ی اینترنتی با
تشکر از سارا که این رو برام فرستاد.
"I am thankful for the husband who snoser all night, because that
means he is healthy and alive at home asleep with me.
من از خدا ممنونم که شوهر تمام شب خروپف می کند
زیرا این به من می گوید که اوسالم است و کنار من زنده خوابیده
I am thankful for my teenage daughter who is complaining about doing dishes, because that means she is at home not on the street.
من از خدا ممنونم که دختر جوانی دارم که همیشه از شستن ظرف ها می نالد
و این یعنی که او در خانه است نه در خیابان.

I am thankful for the taxes that I pay , because it means that I am employed.
من ازخدا برای مالیات هایی که می پردازم ممنونم زیرا که این یعنی من کار می کنم.I am thankful for the mess to clean after a party , because it means
that I have been surrounded by friends.
من از خدا ممنونم به خاطر ظرف های که بعده مهمانی مجبور بشورم زیرا این یعنی
که با دوستانم بوده ام.
--------
این هم شعر پنجشنبه ها از کارو
دوستان عزیز پنجشنبه ها من یک شعر از کارو رو منتشر می کنم.
سرشك
پرسيدم از سرشك ، كه سرچشمه ات كجاست ؟
ناليد و گفت : سر ز كجا ز چشمه از كجاست ؟
لبخند لب نديده ي قلبم كه پيش عشق هر وقت دم زخنده زدم ، گفت : نابجاست
راستی برو بکس ایران هم به رتبه 17 فیفا سعود کرد باور ندارید
اینجا رو ببینید
راستی اگه فکر می خواهید رای بدهید
اینحا را بخونید
راستی این اهنگ دارم میرم به تهران
لینک مستقیم دانلودش هست (113 مگ)

by: mohsen in 6/16/2005 01:47:00 PM | link
Thursday, June 16, 2005