<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::

محسن معروف می شود

بار ديگر دست حق از آستينش بيرون آمد
تا مشت محکمی بر دهان ياوه گويان شرق و غرب بزنيم
که ما راست قامتان جاودانه تاريخ خواهيم ايستاد.
برای اينکه بيش از اين شرمنده امت حزب الله و هميشه
در صحنه نبوده باشم بايد به عرض دوستان برسانم که
من در حال طی کردن قله های موفقیت
در زمینه وبلاگ نویسی می گردم.
لذا بدینوسیله به اطلاع عموم هم میهنان و همچنین
غیر هموطنان عزیز، ملت غیور شهید پرور و همیشه در صحنه ی ایران و امریکا و بورکینافاسو می رسانم.
که اینجانب دیگر مشهور شدم و روز های گمنامی دیگر گذشته.
و روزنامه ایران (بزرگترین روزنامه جهان) مطلبی
از مطالب من رو انتخاب کرده و در روزنامه ایران
مورخ 17/3/84 چاپ نمود. و بنده را از گمنامی نجات داد.
فلذا اگر باور نمی کنید و ایجا مراجعه نموده و کسب اطمینان
خاطر بنمایید.

بنابراین از امت شهید پرور و قهرمان ایران به مصداق آیه ی
شریفه ی لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق از همه ی شما
بازدید کننده ها کمال تشکر رو دارم .پس صلوات بلندی برای
سلامتی کلیه ی وبلاگ نویسان و وبلاگ خانان ختم بنمایید.
(صلوات بعدی محمدی پسندتر).
در ضمن از کلیه ی برو بکس ضد انقلاب و کافر و معلوم الحال
که از کشور های استکیار جهانی (در این جا یکی از خواننده ها گفت
مرگ بر امریکا که همه ی خواننده های دیگر گفتند .امریکا
امریکا ننگ به نیرنگ تو ) تشریف می ران خواهشمندم
حواسشون باشه که دیگر اینجانب جزوه نویسندگان انقلابی شده ام.
همچنین گروه هایی که قصد تدارک مراسمات خاص برای استقبال از بازگشت اینجانب به
شهر خون و قیام شهر شهدای مشهور مخصوصا شهید والا مقامشهید جبهه های حق علیه باطل شیخ شهاب الدین سهرودی ،
زنجان دعوت می کنم که همه ی شونات اسلامی را رعایت
و دوباره مشت محکمی دوباره بر چهره شرق و غرب بزنند طوری که ایندفعه
بگو ید غلط کردم بکنند.
در ضمنا از برادران ایضا" خواهران دینی در روزنامه ایران تشکر و از اینکه ثابت کردند
هیچ وابستگی به ایادیه جهانی علی الخصوص امریکای جنایت کار ندارند، کمال امتنان را
دارم و علو درجات را از خدای بزرگ جهت این بروبچ انقلابی دارم.

والسلام علیکم
شیخ محسن سالک
سنه 1384 شهر الجمادی الاول
شهر دلاوران خونین دل کیش
نسخه اینترنتی
نسخه پرش از دول فیلترچی (PDF)
with special thanks to safa in la
and all my frineds in iran paper
پست تکمیلی:
هم اکنون از شهر بیلی و من خبر رسید
که مطلب من در مورد اتخابات در در سایت
بیلی و من منتشر شده و برادر اسد هم ارادت
خودشون رو به رهبر کبیر و امت شهید پرور
بار دیگر ثابت کردند.
(صدای هم همه ی حضار بچه ها مچکریم)

by: mohsen in 6/15/2005 08:38:00 AM | link
Wednesday, June 15, 2005