<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::


امروز دوشنبه
امروز من یک خورده دیر تر از همیشه دارم آپ دیت می کنم
چون با مشکلات شدید اینترنتی مواجه شده بودم
حالا مطلب امروز
تنها احمدی نژاد یا احمدی نژاد تنها
و اما دکترُ محمود احمدی نزاد مردی از سلاله پاکان و نیکان

آن مرد نیک
ان شیخ راه سازی
در صف قد بود وقتی دید که انجا بهش
نوبت نمی رسد دوید بسمت صف قیافه
ولی حاصل چه شد از اینجا مانده و از انجا رانده
و چون دید به هیچ چیز نرسیده به

عملگی در برزخ پرداخت که به پاس این
خوش خدمتی به گفتند تورا رییس جمهور می کنیم
ولی او گفت :نه
من می خوام تام کروز بشم
اگاهان گفتند که سر کارگر برزخ در پاسخ به او گفته
بشین با حال نداری
ولی بعد سخن گوی خدا اعلام کرد
احمدی نژاد بنده خاص منست
و او حاصل خشم منست.
اگاهان باز هم می گویند: وقتی احمدی نژاد
به خدا اعتراض می کرد .
خدا عصبانی شد و او را با مشت زد.
بعد از ان شیخنا احمدی نژاد مورد توجه در گاه ایزد
قرار گرفت .
البته می گویند در جوانی چون وضع مالی خوبی نداشته
به کار جیش بند آوری روی اورده
بدین گونه که هر بچه ای که سر جایش کار های زشت می کرد را
پیش او می اورد و او با ندای ملکوتی
می گفته :هی عمو اگه یه بار دیگه جیش کنی می خورمت.
اگاهان گفتند ان بچه ها در سن 30 سالگی هنوز هم موقع جیش
کردن می ترسند.
واما شعر روز
اینهمه من از اهنگ خواننده های مختلف نوشتم
حیفم اومد در مورد یکی از بزرگهای موسیقی ایران چیزی ننویسم
البته خدا رحمتش کنه مرحوم سوسن:
دوست دارم میدونی که این کار دله گناه من نیست تقصیر دله
عشق تو دیوونم کرده بی آشیونم کرده ناز تو نازنینو ورد زبونم کرده
ناز تو نازینم شبگرد کوچه ها م کرد خوب می دونی فدات شم عشقت با هام چیکار کرد
این بازیه زمونس آخه منم جوونم همه می گن دیوونس اینو خودم می دونم
همه میدونن که عاشقی کاردله گناه من نیست
تقصیر دله عشق تو دیونم کرده بی آشیونم کرده
ناز تو نازنینو ورده زبونم کرده
روحش شاد و خدایش رحمت کناد


by: mohsen in 6/13/2005 02:34:00 PM | link
Monday, June 13, 2005