<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::

یکشنبه است
و من هنوز اندر خم یک کوچه
دارم به روز های بازگشت نزدیک می شم
که این خودش خیلی عالیه
و امید به این بازگشت یک حس عجیب بهم میده
نوید دیدن کسایی که مدت هاست ندیدمشون
خب نمیشه اینرو انکار کرد...
دیروز ساعت 6.30 شیکه خبر برنامه رو در باره دکتر قالیباف پخش کرد
و این بهانه ای شد تا من در مورد سردار بنویسم
تنها ترین سردار
اره همه ی کسایی که این وبلاگ رو می خونن
می دونن که من سردار رو دوست
به نظر من سردار سرتیپ خلبان دکتر ادم باحالیه
اما با حال بودن برای رییس جمهور
شدن کافی نیست
نکات مثبت سردار از دوران
رییس پلیس
شدنش شروع می شه
البته در طول دوران فرماندهی نکات ضعفی هم هست که غیر قابل انکاره
اما خب نمیشه خدمات ایشون رو در نظر نگرفت
اما بزرگترین مشکل سردار اینه که سپاهیه
البته سپاهی بودن به خودی خود بد نیست
و اما وقتی کسی تفکر اسلامیه افراطی پیدا میکنه مشکل ساز میشه
در ضمن من چند تا نامه هم برای سردار نوشتم که جواب نداد
اینم مزید بر علت !
البته من همینجا به آقای قالیباف اعلام می کنم
که دوست دارم ایشون رییس جمهور نشن تا ما بتونیم با هم دوست بشیم
اخه من از تریپش خیلی خوشم میاد. چون اگه رییس جمهور بشه
حس چیزی شدن مفرط بهش دست میده!!
البته اخرین تو یکی از سفر هاش همراه های دکتر برو بکس رو کتک زده
البته سردار گفته بود به خاطر این دانشجو ها رو کتک زدن
اونها بفهمن سیاست بده و الا دلیل دیگه ای نداشته
:و حالا ترانه روز
یک اهنگ زیبا و دوست داشتنی
از مرد صدا حبیب(خیلی این اهنگ حبیب رو دوست دارن منجمله خودم)
ببين چه کردي با حالم
ببين چه کردي با روزم
ببين صدام در تنهاي
يتو آتيش غم مي سوزم
هديه دادم به تو گلهاي شادي
هديه کردي به من چشماي گريون
هديه دادم به تو يک دل ساده
هديه کردي به من رنج فراوون
حالا من موندم و چشماي خسته
حالا من موندم و قلب شکسته
دل جدا از ياران کردم
در دياري دور افتاده
مثله برگي سر گردانم
دست به دسته طوفان داده
با خاطره ها دمسازم
با سايه غم همرازم
البته بقیه آهنگ تکرار همین متونه!!

by: mohsen in 6/12/2005 08:33:00 AM | link
Sunday, June 12, 2005