<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::

امروز شنبه است
و خب این یعنی که یک هفته ی دیگه شروع شده
جمعه ی هفته ی بعد یکی دیگه از روز های مهم این مملکت خواهد بود!
روز انتخابات!!
این هفته سعی می کنم به این مقوله هم بپردازم
با اینکه هیچ وقت دلم نمی خواد سیاسی باشم.
اما امروز نظرم رو اول در مورد هاشمی می گم.
هاشمی یکسری نکات مثبت داره که هیچ کی نداره
ولی معایبی هم داره که همه ی اون مزایا رو بکل حذف می کنه!
!علاوه بر اونها هاشمی دیگه خیلی پیر شده و این کاملا در عکس های هاشمی
مسجل هستش! تو عکساش به حالتش دقت کنید!
خب سیاست دیگه بسه!!
تا اینجا رو خوندید اگر حال دارید ادامه بدید چون از این قسمت موضوع عوض میشه

برسیم به دقدقه من در این روزها
بنجشنبه شب یک فیلم داد به اسمه مخمصه
با بازی آل پاچینو و رابرت دنیرو
خیلی فیلم جالبی بود من بشدت با شخصیت منفی داستان
همزاد پنداری کرده بودم.
فیلم بعدی طوفان با بازی دنزل واشینگن بود!!
که اون هم مومضوغ جذابی داشت.(رو لینک ها کلیک کنید در موردشون اطلاعات بدست می ارید)
دیشب هم کانال سه یک فیلم پخش کرد من نه , فهممیدم که اسمش چیه
و نه , فهممیدم که اخرش چی میشه جون خیلی دیر وقت می داد
موضوع در مورد یو فوها بود( UFO=unidentified flying object)
تو یک سکانس رییس پلیس شهر داشت
یک مصاحبه تلویزیونی می کرد . داشت
موضوع یو فو ها رو انکار می کرد
اون گقت: 7/7 میلیون نفر با پیچیده ترین وسایل
عکاسی با صرف 6/6 میلیارد دلار نتونستن
عکسی از این اشیا بگیرن بنابرین همچین چیزهای وجود نداره
چند لحظه همه ساکت شدن
بعد یکی از خبرنگار ها گفت: ما هنوز با پیشرفته ترین وسایل
عکاسی نمی تونیم از صحنه سقوط یک هواپیما و یک تصادف
ماشین عکس بگیریم پس سقوط و تصادف هم وجود نداره!
به نظر من خیلی جالب اومد:
و اما شعر روز
این شعر رو حبیب خونده ولی من این شعر رو
این قدر دوست دارم که جیف میاد شما نخونید:

شنیدم که چون قوی زیبا بمیرد
فریبنده زاد و فریبا بمیرد
شب مرگ تنها نشیند به موجی
رود گوشه ای دور و تنها بمیرد
در ان گوشه چندان غزل خواند ان شب
که خود در میان غزل ها بمیرد
گروهی بر انند که این مرغ زیبا
کجا عاشقی کرد انجا بمیرد
شب مرگ از بیم جان انجا شتاب
دکه از مرگ غافل شود تا بمیرد
من این نکته گیرم که باور نکردم
ندیدم که قویی به صحرا بمیرد
چو روزی ز اغوش دریا بر امد
شبی هم در اغوش دریا بمیرد
تو دریای من بودی اغوش وا کن
که می خواهد این قوی زیبا بمیرد

by: mohsen in 6/11/2005 08:42:00 AM | link
Saturday, June 11, 2005