<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::

امروز سه شنبه
و به سختی به وسط هفته رسیدیم.
این هفته هفته ی خوبی نیست
خیلی داره طولانی میشه !
وزندگیم شده پر از فکر آینده
دچار سردرگمی حاد شدم!
فکر می کنم باید مثل جک نیکلسون تو فیلم دیوانه
از قفس پرید(پرواز بر فراز آشیانه فاخته)* از قفس خودم بپرم.
وبرم بسوی دنیای خودم.
راستی امروز آخرین روز ریاست جمهوری سید خندان هستش
آدمی که اگر می خواست می تونست به بزرگترین مرد تاریخ ما بشه
اما خودش نخواست . بهترین تعریفی رو که من از خاتمی شنیدم
تعریفی یه که نبوی گفته : خاتمی مثل یک مرسدس بنز می موند
که با سرعت 150 کیلو متر در ساعت شروع به حرکت کرد
و وبعد از اینکه به اولین دست انداز افتاد با سرعت 30 کیلومتر
به حرکتش ادامه داد.
به نظر من خاتمی بزرگترین خیانت رو به طرفدارهاش
(منجمله خودم) در خرداد 76 بهش رای داده بودند کرد.
من تو اون دوره آدم هایی رو می شناختم که بعد از انقلاب
رای نداده بودند اما اومدند و به خاتمی رای دادند .
همه آدم هایی که از سر خوش فکری با خودشون فکر
می کردند که خاتمی آدم شجاعیه! و عرضه داره از
طرفدارهاش حمایت کنه! من لحظه ای که خاتمی داشت
اسم وزراش رو اعلام می کرد هیچوقت یادم نمی ره.
وقتی رسید به اسم وزیر ارشاد و گفت عطاالله مهاجرانی !!
گفت :اره این خودش خاتمی مرد عمله اومده تا کشور از شر
فاشیست ها و فالانژ ها و فاندامنتالیست های افراط گرا نجات بده!
اما بعد ها خاتمی بهمه خیانت کرد ..
به عبدالله نوری و سایر همپیمانانش..
خاتمی با اون پشتوانه مردمی که داشت می تونست ایران رو
خیلی جلو بندازه.
اما شما ببینید که خاتمی چه کار کرد که مردم این دوره به
احمدی نژاد رای دادند.
من امروز خوشحالم که خاتمی می داره میره..
یادش بخیر سال 76 با اینکه خیلی فنچول بودم
همش می خوندم :سلام بر سه سید فاطمی
خمینی ، خامنه ای ، خاتمی
خلاصه آقای خاتمی بدرود و 2 صد بدرود!!
راستی فردا یکسری توضیح و تاریخچه در مورد
حموم اینجا می زارم.

by: mohsen in 8/02/2005 08:35:00 AM | link
Tuesday, August 02, 2005