<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::

امروز پنجشنبه
سمینار دیروز هم تموم شد کلا سمینار جالبی بود و
مسایل زیادی رو برای همه انسان
ها روشن می کرد. به نظر شرکت تو همچین سمینار هایی برای همه لازمه!
(بعد از خوندن این مطلب باید بگم که یک مطلب طنز جالب می نویسم
که حتما بخونید و چند تا لینک با حال دانلود می زارم .هول نشید صفحه رو ببندید)
موضوع اصلی سمینار تفکر مثبت بود.
استاد شایق که بعد از 35 سال زندگی در امریکا برگشته بود!!
خیلی بر روی این نکته اصرار داشت که ما باید نسبت به همه
تفکر مثبت داشته باشیم!
حالا من تعریف رو از تفکر مثبت رو به همه می گم.
تفکر مثبت چیست ؟
شیوه ای از فکر کردن است که فرد را قادر می سازد .نسبت به رفتار ها ، نگرش ها،
احساس ها ، علایق و استعداد های خود و دیگران برداشت و تلقی مناسبی داشته باشد و
با حفظ آرامش و خونسردی بهترین و عاقلانه ترین تصمیم را بگیرد.
البته اگر سایر دوستان علاقه داشته باشند من این بحث رو ادامه بدم . تا اون چیزی
رو که خودم از این کلاس و کلا دنیای بیرون برداشت کردم رو بنویسم.
نمی دونم ایا تو این وبلاگ بروبکس دوست دارن که بحث به این طور مسایل هم کشیده شه
یا نه؟
خب حالا می رسیم به مطلب طنز امروز این رو من تو یکی از وبلاگ های قدیمی در زمان
ماضی دیده بودم
البته باید بگم این مطلب خیلی خیلی جالبه و کاملا درسته و من 100% تاییدش می کنم.
بهونه های پسرها:تو برای من مثل خواهر می مونی! ... يعنی خيلی زشتی!
فاصلهء سنيمون يه كمی زياده! ... يعنی خيلی زشتی!
من به تو علاقه به اون صورت ندارم! ... يعنی خيلی زشتی!
من الان توی موقعيت بدی از زندگيم هستم! ... يعنی خيلی زشتی!
من بازم دوست دختر دارم! ... يعنی خيلی زشتی!
تقصير تو نيست ، تقصير منه! ... يعنی خيلی زشتی!
من الان توجهم به كارمه! ... يعنی خيلی زشتی!من تصميم گرفتم مجرد بمونم! ... يعنی خيلی زشتی!
بهتره فقط با هم دوست معمولی باشيم! ... يعنی خيلی زشتی!
خلاصه به عموم خواهران دینی توصیه می کنم حتما به مطالب با توجه و عنایت کافی داشته باشید!
HOT DOWNLOAD LINK
دانلود جدید ترین اهنگ شهره
به اسم سر به هوا (پی ام سی همش تبلیغ می کنه)
این هم دانلود های جدید (البته اهنگ های قدیمی)
3 تا اهنگ از زنده یاد هایده
سیاه چشمون
فریاد
از اون گوشه دنیا
1 اهنگ از رضا صادقی
این اجرای تصویری اهنگ مشکی با صدای رضا صادقی

by: mohsen in 7/21/2005 09:51:00 AM | link
Thursday, July 21, 2005