<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::

امروز یکشنبه
موضوع امروز چپ دستی و چپ دست ها هستند
در عوالم چپ دستی
من این رو به مناسبت روز جهانی چپ دستی که در تاریخ
13 دسامبر یعنی 22 مرداد میشه می نویسم.
البته با یک هفته تاخیر چون با عرض پوزش
خودم هم دیر متوجه شدم.
ایده این موضوع بعد از خوندن گزارش بی بی سی فارسی بسرم زد.
من یک چپ دستم
از همون اوائل که مدرسه می رفتم معلممون سعی می کرد کاری بکنه
که من با دست راست بنویسم. اما نمی شد
من بهش می گفتم که خیلی سخته اخه نوشتن نباید
این قدر سخت باشه بعد که مامانم به معلممون
گفته که من با دست چپم نقاشی می کنم
اون هم بهم کمک کرد که با دست چپم بنویسم
یک چپ دست متناقض
حالا چرا متناقض ؟؟ چون من با دست چپم
می نویسم با دست راستم پینگ پنگ و بدمینتون بازی می کنم
و دوباره با پای چپم فوتبال (گرچه خیلی وقته بازی نکردم)
راست دست های ظالم
ما چپ دست ها خیلی سختی ها می کشیم که راست دست
ها از اون بی خبر هستند.
اگر مقاله بی بی سی فارسی رو بخونید کاملا با برخی جنبه
ها عملی این موضوع آشنا می شید. (یکی از این مشکلات
زمان مدرسه بود که یک چپ دست و راست دست کنار
هم می شستن هی دستامو ن می خورد بهم. یا فکر کنید
توی مهمونی بزرگ و مهم یک چپ دست و یک
راست دست بیوفتن کنار هم چی میشه!!)
یا مثلا برای فارسی نوشتن چپ دست ها کند تر از راست
دست ها هستند چون ما چپ دست هابرای فارسی نوشتن
باید از سمت راست شروع کنیم و به سمت چپ ختمش
کنیم که این باعث ایجاد تاخیر در نوشتن میشه.
چپ دست ها باهوشند
گرچه این مقاله بی بی سی حیثیت مان را به باد داد
ولی ما همچنان می گوییم که چپ دست ها باهوشترند. والسلام
راستی راستی این اهنگ شهیاد و امراه رو هم گوش کنید
که من بدجوری طرفداره امراه هستم.

by: mohsen in 8/14/2005 08:48:00 AM | link
Sunday, August 14, 2005