<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::

امروز یکشنبه روز قیام 15 خرداد !!
الان در حالی تایپ می کنم
که یک مگس پدر سوخته به شدت اذیتم می کنه..
دارم به ادواردو آنیلی فکر می کنم .
خیلی موجود عجیبی بوده
صبح که داشتم تلویزیون می دیدم ..
یک برنامه در مورد ادواردو می داد
یک لحظه اشکام سرازیر شد
خدا بعضی از بنده هاشو چرا اینقدر دوست داره
اگه می خواهید از آنیلی بیشتر بدونید
به این سایت سر بزنید
حرف زیاده اما نمی تونم ان لاین بیشتر تایپ کنم.
اینم اهنگ شهریار تقدیم به همه عاشقا:

من برات بی تابم
من برات بی تابم
من برات بی تاب
ممن برات بی تاب
متوی رویا هر شب
تو میای در خوابم
من برات بی تابم
من برات بی تاب
مبی تابم
تویی اون پرنده که
تنها رفیق قله هاست
تویی اون گنج که
هیچ کسی نمیدونه کجاست
تو همون پروانه ایکه رو برگ گل نشس
تتو همون طبیعتی که
هیچ کسی نبرده دست
من برات بی تابم
من برات بی تابم
من برات بی تاب
ممن برات بی تابم
توی رویا هر شب
تو میای در خوابم
من برات بی تابم
من برات بی تابم
من برات بی تابم
مهربون سنگ صبور
مثه عاشقی غریب
توی سرزمین دور
مثه سایه های شب
وا سه ی یه قصرنور
پیش تو باکی نیست اگه بشکنه غرور
من برات بی تابم
من برات بی تابم
من برات بی تاب
ممن برات بی تابم
توی رویا هر شب
تو میای در خوابم
من برات بی تابم
من برات بی تابم
تو مثه دلهره ی
اون نخستین بوسه ای
مثه شوق بچه ه
ابا شروع قصه ای
تو همون لطافت پاک عشق اولی
لحظه ی جدا شدن مثه حرف آخری
من برات بی تاب
ممن برات بی تابم
من برات بی تابم
من برات بی تابم
توی رویا هر شب
تو میای در خوابم
من برات بی تابم
تویی لالایی خواب
تو خود آرامشی
تو همون امنیت دستی پر نوازشی
تو مثه جاذبه ی
غرق یک ستاره ای
تو همون زیبای یهشب یک خاطره ای
من برات بی تابم
من برات بی تاب
متوی رویا هر شب
تو میای در خوابم
من برات بی تابم
من برات بی تابم
بی تابم
مهربون سنگ صبور
مثه عاشقی غریب
توی سرزمین دور
مثه سایه های شبواسه ی یه قصرنو
رپیش تو باکی نیست
اگه بشکنه غرور
من برات بی تابم
من برات بی تاب
متوی رویا هر شب
تو میای در خوابم
من برات بی تابم
من برات بی تابم

by: mohsen in 6/05/2005 10:33:00 AM | link
Sunday, June 05, 2005