<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::
امروزانه

1) ملوان های نامرد زدن زیر همه ی حرف هاشون ! مخصوصا اون کاپیتنانی که روی تلویزیون ایران نشون میداد کجا وارد ابهای ایران شدند وقتی ازش پرسیدن که چرا اونها رو گفتی ؟ گفت من گفتم بر اساس مدارکی که ایرانی ها به ما دادند .من اون حرف ها رو زدم و الله ما تو ابهای عراقی بودیم . and it was all propaganda stunt

2) دانشگاه دوباره شروع شد . حس خوبی دارم . قصد دارم از اینترنتم کم
نم و بر درسم بیفزایم .

3)فید ها رو هم فیدبرنری کردم برای بافیدریدر خوان های عزیز.یمکی از فواید فیدبرنر اینه که معلوم میشه چند نفر دارند از فید استفاده می کنند . اما نمی با کدوم اسکریپت رو باید بزاری تا تعداد خواننده ها رو بدونی؟ کسی میدونه بگه؟

4) وب استات عزیز هم تغییر قیافه داده که من زیاد باهاش حال نمی کنم.

5) الان هم با فایر فاکس هم با اینترنت اکسپلورر و هم اپرا کار می کنم .یکی از پروژه های این ترمم مرورگر هاست .کسی مرور گر مهم دیگه ای سراغ داره؟

6)وبلاگم تو دانشگاه خودمون بصورت نصفه و نیمه فیل تریده شده . تو چند تا شهرم هنوز تو بند فیل تر هستم . خدا بخیر کناد.

7)اینترنت دایل اپ هم داره حاله ادم رو بهم میزنه . خدا لعنتشون کنه !

by: mohsen in 4/08/2007 12:48:00 AM | link
Sunday, April 08, 2007