<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::
صندلی داغ

صندل داغ از جمله معدود برنامه های مورد علاقه ی منه که هر وقت حال داشته باشم می بینمش . برنامه ی امشبشون واقعا فوق العاده بود.
تا بحال 2 تا از برنامه هاش برای من دلچسب بود . برنامه ی دکتر قالیباف و برنامه ی امشب دکتر علی اکبر مرتضوی کیاسری !
حتما تکرارشو ببنید.
برنامه ی بی نظیری بود. احمد نجفی تنفر انگیز کم اورده بود . من کلی از ان عالم بدر شدم . فردا می رم دنبال سی دیش !
این مرد یک دکتر نابینای روحانی بود . مثل همیشه پشتم رو کردم که بخوابم گفتم دوباره چرت پرت های قدیمی اما وقتی 3 دقیقه گذشت نشستم و با تمام وجود نگاه کردم. ایشالله خودش رو ببنیم.
اگر شما هم دیدید نظرتون رو بگید.
دیروز رفتم اخراجی ها رو دیدم . سینما پر بود شما هم اگه دلتون گرفته برید ببنید. اما ارزش فیلمی نداشت.
تو خونه فیلمی رو دیدم به اسم تنگلد (tangled)فیلم جالبی بود .3 تا دوست که با هم دشمن میشن . 2تاشون رقیب عشقی میشند.

by: mohsen in 3/27/2007 11:38:00 PM | link
Tuesday, March 27, 2007