<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::

خب بالاخره هفته ی جدید شروع شد!
!پنجشنبه شب رفتیم بیرون جاتون خالی خیلی خوش گذشت تا صبح بیرون بودم.اول رفتیم بیلیارد شایگان
که من علارقم بازی زیبا و قویم نمی دونم چرا هی می باختم. بعد هم بسوی حافظیه رفتیم .حافظیه جایی
بود که مسابقات قوی ترین مردان ایران توش برگزار می شد که حتما اکثرا" دیدید.
یک چند ساعتی اونجا وول خوردیم تا اینکه برگشتیم بسمت اسکه جاتون خالی که عجب جایه با حالی بود
نکنه جالب اونجا پیست دوچرخه سواریش که خیلی توپه !! وسطاش خیلی شلوغ میشه که محل رفت و امد
عشاق جوانه!!
بعد هم که کلی کنار ساحل قدم زدیم ! راستی اینم سطح خوشگلی تو کیش خیلی از سطح ........
بالاتره!!! به خیلی از دخترا میگم نیان اینجا چون از زندگی نا امید می شوند!
بعدشم که برگشتیم خونه کلی گپ زدیم دمدمای صبح خوابیدیم ورکورد خواب رو زدم
تا ساعت 3 خوابیده بودم بعد بلند شدم مستقیم رفتن ناهار خوردم ماهی بود جای رفقا خالی!
بعد هم که انلاین شدم و بعد هم دیگه کاری نکردم!!
راستی خودمو چشم زدم. دوربین رو از دست دادم!!!
فوتبال رو هم که پرسپولیس برد و ما کلی حال کردیم دم اولادی گرم .
یه جمله ی زیبای اینگلیس هم بگم که خیلی جالبه؟
Most of true words are spoken in jest
من که باهاش خیلی حال می کنم.
دیگه رفتم تو چت روم دنبال وبلاگر زنجانی بگردم .

by: mohsen in 5/07/2005 08:58:00 AM | link
Saturday, May 07, 2005