<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::
شب امتحان و وبلاگ نویسی

شب امتحان است و من هر کاری می کنم به غیر از درس خواندن ! تمامی برنامه های غیر جالب تلویزیون را هم مشاهده  نموده ام !کلی خوابیده ام ! تمام وبلاگ ها رو خوندم ! اما نمی دونم چرا دلم نمیره که درس بخونم . بنابر این تصمیم گرفتم قدر ی وبلاگ نویسی کنم .! امتحان فردا امار و احتمال (تکبیر)

1) خبر اول : امروز صبح اتفاق بسیار جالبی افتاد که ما را بشدت مسرور کرد. یکی رفقای* شفیق ما قصد زیارت عتبات عالیات عازم تهران شده بود . صبح کله سحر ساعت حوالی ساعت 11 به من زنگ زد و گفت محسن ! بیا یکی از خواننده های وبلاگت رو اینجا پیدا کردم . خلاصه گویا این دو بزرگوار در خلال صحبتشان به وبلاگ رسیده اند و  خلاصه معلوم شده که این دوست از خوانندگان اینجا هستند . خلاصه از تریبون خدمت این دوست  " آ" *و همسرگرامیشان درود می فرستیم . و ابراز اردات می کنیم .

2) خبر دوم اینکه به حول و قوه الهی عازم مشهد هستم . اوایل ماه بعد ! خلاصه من خیلی دوست دارم که همه وبلاگ نویسان و وبلاگ خوانان وبلاگ دوستان مشهد رو ملاقات کنم .خلاصه اگر کسی بود با یک میل ما را با خبر نماید. انشالله برای هرکدام یک چاقوی اصفهان خواهیم برد.

3) فیلم اعدام صدام به سایز 4 مگابیت بر روی میل اینجانب موجود می باشد اگر مایل بودید تماس بگیرید .با تشکر از مرد پیر
4) این چند روزه تمام وقت یاد قدرت انگلیسی اقای رحیم مشایی می افتم که در اعتراض به صحنه رقص گفته که : no islamic  و هر بار که یادم می افته می خندم . بیچاره چه اذیتی شده که این جمله رو گفته .
این قسمت به نقل از بازتاب :"به طوريكه رحيم مشايي به رئيس كل نمايشگاه اعتراض كرد و گفت: « no islamic» یعنی  اين كار شما اسلامي نيست."

5) راستی قالب اینجا هم بزودی تغییر خواهد کرد. اماده باشید.

6) این لوگو هم دستپخت عمو فرهاده و در اعتراض به ساماندهی ساخته شده:

by: mohsen in 1/05/2007 10:28:00 PM | link
Friday, January 05, 2007