<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::
زنجان، شهر یخ زده

اینجا زنجان است . صدای من رو از سردترین مرکز استان کشور می شنوید(البته صدای من رو می خونید). همینک که با شما صحبت می کنم . دمای هوا 22- سانتی گراد هستش .همه جا یخ زده و همه ی خیابون های شهر پر از پرف شده .ماشین ها بزور تردد می کنند . خدا رحم کنه !
این هم مدرک :
صحتش رو از اینجا ها چک کنید:
دمای زنجان در بی بی سی
دمای زنجان در وی اندرگراند
و اما حرف امروز :
1)صدام مرد . من اعدامش مخالف بودم چون واسه صدام اعدام مثله عروسیه . کاش می موند و بیشتر تحقیر می شد.و فیلم هایی از دوران شکوهش رو براش پخش می کردند.
2)کریمی راد هم کشته شد. خیلی ناراحت کننده بود.
3)کامنت های مطلب دیروز برام خیلی جالب بود. حالا می تونم واکنش اقایون بی شرف رو درک کنم. شما که دوستام هستید اینه فکرتون خب پس اونها حق داشتند ما رو چند ساعت نگه دارند و بعد ولمون کنند.
4)قسمتی از خاطره دیروز که جامونده بود . اینه نصفه شب که ولمون کردند . بیجا و مکان مونده بودیم. نمی دونستیم کجا بریم.تا ساعت6.30  یک تاکسی دربست گرفتیم و من گرانترین کرایه تاکسی عمرم رو پرداخت کردم.
اخه ای برادری که مردم رو دستگیر می کنی حداقل تا صبح نگه دار ، که اواره نشند.
5)اون کسی که تو کامنت ها گفت نه اینکه تو اهل این کثافت کاری ها نیستی ! باید عرض کنم به نظر من مشروب خوردن کثافت کاری نیست . هروقت شما رو مجبور کردیم بخورید اظهار نگرانی بنمایید.
6)راستی ما دلمان مقداری کثافت کاری می خواهد کسی پایه نیست .
7)عید قربانتان مبارک . انشاالله عید خوبی برایتان باشد.
8)سخنی هم داریم با عمو فیل ترچی ! عمو جان والله من به شما اردات کامل دارم. خواستم بگم اگه این مطلب رو خوندی ، بدل نگیری !

by: mohsen in 12/30/2006 10:48:00 PM | link
Saturday, December 30, 2006