<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::
من می ترسم،تو هم می ترسی؟

من دیشب که مطلب فرهاد رو راجع به ساماندهی خوندم ، اول نمی ترسیدم ، اما از صبح می ترسم.
حالا از چی و از کی می ترسم!
من تا حالا هویتم واقعی بوده ، یعنی در عالم وبلاگی خود خودم بودم بنابراین اگر برادران شریف اطلاعاتی و یا ... بخواهند من رو پیدا کنند به سادگی می تونند. مخصوصا که یکی میل بزنه بگه می خواد همدیگرو ببنیم ! بشدت پایم ؟ اما درد چیه ؟
اقایان و خانوم ها این قضیه ساماندهی خیلی مشکوکه ! اقا این یعنی ایجاد خفقان ، یعنی ....
فکر کنید قاضی مرتضوی ادرس هممون رو داشته باشه مسلما نمی خواد بیاد مهمونی خونمون !
اقا من می ترسم ، از اینده می ترسم . شما نمی ترسید؟
این چند تا بندرو از سایت ساماندهی بخونید:
1)پایگاه ها و سایت های اطلاع رسانی اینترنتی ملزم به ثبت مشخصات مربوط و ثبت هویت مدیر مسئول خود بارعایت قوانین و مقررات از جمله مقررات مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشند .
الف – مطالب الحادی و نفی یا تضعیف اصول و ارزش های اسلامی و یا توهین به اسلام و مقدسان آن و اهانت به امام (ره) و یا رهبری===> این بند اصولا چهارچوبش مشخص نیست، توهین یعنی چی ، چه چیز هایی توهین محسوب بشه ! اگر یکی بر یک سری از قوانین اسلام مثل سنگسار ایراداتی وارد کنه ، آیا شامل این بند میشه

پ – تحریک و تشویق به ارتکاب اعمال علیه امنیت ، حیثیت و منافع جمهوری اسلامی ایران===> این بند ها خیلی مشکل داره ، مثلا من دوست ندارم رای بدم و این رو تو وبلاگم منتشر می کنم .حالا این اقدام یک عمل بر ضد امنیت کشور محسوب می شه ! یعنی به این جرم میشه یک وبلاگ رو براحتی بست.

ث – هر گونه اقدام علیه قانون اساسی و یا تفرقه افکنی و خدشه در وحدت و وفاق ملی و استقلال و تمامیت ارضی و یا القاء بد بینی و نا امیدی در مردم نسبت به مشروعیت و کار آمدی نظام===>  و این بند من ترک هستم. یک روز دلم می خواد در مدح زبان مادریم چیزی بنویسم ، ایا این تفرقه افکنی محسوب می شه ! یا اینکه نسبت به اینکه بچه های شهر های ترک نشین از داشتن مدارسی بزبان مادریشون محروم بشند اعتراض کنم ، احتمالا چند سالی تو باشم ، اقا من ابمیوه پرتغال دوست دارم !

ز – آموزش و ارائه هر نوع روش مقابله با مسدود سازی پایگاه های اطلاع رسانی غیر مجاز (فیل ترینگ) ===>   فکر کنم هر کدومون تا به حال یک فیل ترشکن معرفی کردیم مگه نه؟

س – برقراری هر نوع پیوند که مبلغ و مروج پایگاه های اطلاع رسانی حاوی مضامین جزء های فوق الذکر باشد.===>  این بند دیگه از همه مسخره تره ، اگه شما به بی بی سی ،حودر ، زیتون ، یا .... سایر وبلاگ ها و یا وبسایت های مسدود شده، لینک بدید وبلاگ شما مسدود میشه !

اگر هم حرف گوش نکنید اول بهتون تذکر میدند بعد :ارسال گزارش به کار گروه تعیین مصادیق پایگاه های غیر مجاز اینترنتی با تقاضای مسدود سازی پایگاه اطلاع رسانی برای مدت محدود یا تعطیل دائمی .!

به نظر من باید کاری کرد !! ای اهالی وبلاگ شهر به پا خیزید !
شما هم بگید چی فکر می کنید ؟
پ ن 1) در این راستا بخوانید :
امنیت اطلاعات ملی در طرح ساماندهی به وبلاگ‌ها و سایت‌های ایرانی
سایت samandehi و چند مشکل فنی و امنیتی
نسبت پاسخگويی و قدرت - داریوش محمد پور - ملکوت
سکوت در برابر طرح ساماندهی اینترنت در ایران - صنم دولت شاهی - خورشید خانم
قانون بد غیر قابل اجرا - شایان مشاطیان - کوچ
وبلاگستان در خطر است - مهدی محسنی - جمهور
جزییات بیشتری از ثبت سایت های اینترنتی
باز هم هجمه‌ای دیگر- صادق دالوندی - منتقد
مجوز ارشاد برای وبلاگ - لیلا موری- رها
استقلال بلاگستان در خطر است !- امید محدث - حذفیات
قدم بعدی کجاست؟ - حاجی واشنگتن
شاهکار شد! - نیک آهنگ کوثر
آیا آیین نامه ساماندهی پایگاه های اینترنتی قانونی است؟  وبلاگ هنوز لینک های بالا از همین وبلاگ برداشته شده
سایتم را در هیچ جا ثبت نخواهم کرد جادی
ساماندهی وبلاگ ها / دو نکته خنده دار جادی

by: mohsen in 1/01/2007 09:24:00 PM | link
Monday, January 01, 2007