<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::

امروز پنجشنبه
و من دیروز یک دل سیر خوابیدم.
تو فرودگاه که از هواپیما پیاده شدم .دیدم
تو فرودگاه بزن و برقصه( فکرتون جای بد نره
رقص مردونه ی مردونه از اینهایی که می رقصن و چوب به هم می کوبن)
خلاصه خیلی با حال بید
هوا هم که بشدت گرم و شرجی بود .
و اما در مورد اینترنت در زنجان!!
آقا فیلتر همه چی فیلتر !!
کفم بریده بود!
هر جا می رفتی این پیغام رو می دیدی ؟ (برای دیدن سایز بزرگتر روش کلیک کنید)


راستی این یاهو هم که با بستن روم هاش انقلاب کرده و
همه ی برادران و خواهران کاربر اینترنت رو بیکار کرده
من پیشنهاد می کنم با هم بر علیه یاهو که به دستور
امریکای جنایتکار جوان های مارو از شغل شریفشون
یعنی چت کردن جدا کرده تظاهرات بکنیم
راستی امروز مجتبی کبیری تو کیش کنسرت داره نمی دونم برم یا نه؟
راستی از وقتی اومدم حالم اصلا خوب نیست!!!
دلتنگم!!
این شعر هم در مورد خودم!!!(با تشکر از داریوش)
من آن موجم که آرامش ندارم
به آسانی سر سازش ندارم
هميشه در گريز و در گذارم
نمی مانم به يکجا بی قرارم
سفر يعنی من و گستاخی من
هميشه رفتن و هرگز نماندن
هزاران ساحل و ناديده ديدن
به پرسش های بی پاسخ رسيدن
ساحل حسار من نیست پایان کار من نیست
همدرد و یار من نیست کسی که یار من نیست در انتظار من نیست
صدای زنده بودن در خروشم
به صاحل چون می یایم خموشم

راستی این اهنگ هومن سزاوار به اسمه برق چشات رو گوش بدید
این آهنگ رو هم خیلی دوست دارم و جزو اولین کاست هایی بود که از موسیقی داخل ایران خریدم
باشد که رستگار شوید
موقع اومدن سعی کردم با کسی خداحافظی نکنم وقتی که خداحافظی می کنی جدا شدن خیلی سخت میشه
خیلی!!!!

این هم لینک دانلود موزیک ویدیوی جدید بلاک کتز (black cats) با اسم فریاد
(54 مگا بایت- کیفیت عالی )

by: mohsen in 7/14/2005 08:43:00 AM | link
Thursday, July 14, 2005