<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::

امروز یک شنبه
و من می بینم که خیلی بی روحیه هستم!!!
نمی دونم چرا این سری این طوری شدم!!
روزهای اول برگشتن خیلی سخت می گذرن دایما خاطرات لحظات خوب سفرم جلوی چشممه!!!
مخصوصا پنجشنبه گذشته که عروسی رفته بودم و کلی ...........

خلاصه حسه غریبی دارم


این اهنگ رو هم خیلی دوست دارم ترانه سوگند از خواننده دلها و قلبها هایده
به چشمای تو سوگند(دانلود کنید)
که عشقت واسه من رنگ جنونه
به چشمای تو سوگند
که عشقت مثل آتیشه تو قلبم مثل خونه
اگه یار تو باشم با این دستای خسته ام
واسه تو لونه میسازم تو همین قلب شکسته ام
به چشمای تو سوگند به چشمای تو سوگند
من اونقدر پر عشقم من اونقدر پر دردم
که عاشقای دنیا نمیرسن به گردم
آخ دیگه خواب تو چشام نیست
امیدی تو نگام نیست
پر از دردم و ای وای که یه درمون سر رام نیست
یه درمون سر رام نیست
به چشمای تو سوگند که عشقت واسه من رنگ جنونه
به چشمای تو سوگند که عشقت مثل آتیشه تو قلبم مثل خونه
به چشمای تو سوگند به چشمای تو سوگند
تو که نیستی خیال کن که دیگه هیچکی باهام نیست
دیگه هیچی تو این زندگی اونجور که میخوام نیست
من از غم مینویسم مینویسم که بخونیمن از دل مینویسم که غم عشقو بدونی
تو از حال یه عاشق آخه هیچی نمی دونی نمی دونی نمی دونی
به چشمای تو سوگندکه عشقت واسه من رنگ جنونه
که عشقت مثل آتیشه تو قلبم مثل خونه به چشمای تو سوگند به چشمای تو سوگند

by: mohsen in 7/17/2005 09:11:00 AM | link
Sunday, July 17, 2005