<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::
توجه توجه

اخیرا یک ویروس مسخره داره تو اینترنت شدید داره پخش میشه که من هم به هش آلوده شدم. اولش از طرف یکی از دوستام این اف برام اومد.
روی این لینک پایین به هیچ عنوان کلیک نکنید
Gio phai lam gi tiep theo day pa kon giup tui voi ... http://chendang.net/nguyen/
وقتی روش کلیک کردم اسیر این ویروس شدم. اگر این چه از طرف من چه دیگران اومد.باز نکنید.
این ویروس میاد هومپیج رو عوض می کنه و خودش میشینه جاش و هیچ جور نمیشه عوضش کرد.(تو رجیستری هم عوض می کنم وقتی ری استارت می شم دوباره خودش میاد)
لامصب خودش، خودش رو تو مسنجر برای همه کپی می کنه و می فرسته.
ویژگی ها نه کاسپراسکای و نه نود 32 هیچکدوم نشناختند.
فعلا اینترنت اکسپلورر عزیز به فنا رفته . دارم از فایرفاکس استفاده می کنم . کم کم داره خوشم میاد.
اگه کسی می تونه کمک کنه پلیززززززززززززززززززززززز
برای دقیق تر فهمیدن این تصویر رو هم ببنید:تمامشون دیس ایبل شدند.
 
یا اینجا رو ببنید:

پ.ن: کاسپرسکای این تروجان رو میشناسه   Trojan.Win32.Autoit.x و پاک هم می کنه اما دوباره وقتی ری استارت می کنم .هستش.
توسایت ویروس لیست هم نیست.
اما این رو دارند Trojan.Win32.Autoit.a.
وسط این معرکه یاد این جک افتاد .یه امریکایی داشته تو دریا غرق می شده داد میزده:HELP! HELP  یکی میاد بهش اسگول اگه بجای کلاس زبان رفته بودی کلاس شنا الان غرق نمیشدی!!
پ ن 2: لپتاپ من سونی وایو هست با مدل VGN-A130Pکسی سی دی ریپیرش رو داره.
پ ن 3: توی فروم های کاسپراسکای بحثی رو راجع به این موضوع شروع کردم.

by: mohsen in 9/19/2006 07:39:00 PM | link
Tuesday, September 19, 2006