<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::
کارت اعتباری از نوع ایرانی
امروز سه شنبه است و روز مبعث رسول اسلام !
این روز جالبی در میان مسلمانان است . یکی از معدود روزهایی است که همه ی مسلمانان جهان تعطیل عمومی هستند. بنابراین امیدوارم به همه خوش بگذرد.
کارت های اعتباری
در چند روز گذشته من به یک عروسی دعوت بودم . موقعی که می خواستم راه بیفتم پول زیادی همراه نداشتم با خودم گفتم من که 2 تا کارت اعتباری دارم و هر دو هم به اندازه کافی پول دارند پس با خیال راحت راه افتادم . به اولین بانک که رسیدم با خوشحالی کارت اعتباری رو در اوردم و انداختم . دیدم بلافاصله این پیغام اومد مشترک گرامی ارتباط با مرکز مقدور نمی باشد. خلاصه کلی فحش دادم به خودم و به بانک سامان !
راهیه بانک ملت شدم باز هم نه !کشاورزی نه! ملی نه!صادرات نه!
خلاصه با یک ذلتی زنگ زدیم به یکی از رفقا برادر بیا به ما مقداری پول قرض بده که بریم عروسی !
نکته: کارت های اعتباری من سیبا و مهر هستند.
درس های اخلاقی:
1) به کارت های اعتباری ایرانی اعتماد نکنید.
2)اگرخواستید برید عروسی پول نقد داشته باشید .
3)همیشه سعی کنید دوستی داشته باشید که هم پول داشته باشه هم ماشین.
4)توی ایران اصلا رو کارتتون به عنوان پول نقد حساب نکنید ( در این رابطه بخوانید:دولت الکترونیک / کارت اعتباری)
5)تو این عالم وبلاگ نویسی هر موضوعی بکری برات پیش میاد می خوای بنویسی می بینی یکی دیگه دقیقا همین مسله رو بهتر بررسی کرده مگر نه جادی جان
5)وقتی به امید کارت اعتباری هستید سوار آژانس نشید که خطر ضایع شدن دارد بشدت! مخصوصا اگر با کت شلوار و کراوات بودید.
بخوانیم تا بدانیم:
درباره کارت های اعتباری !
خودپردازهای بانك ملی روز 25 مرداد، 6 ساعت خارج از سرویس هستند .
بانک ملی بالغ بر 3 میلیون و 800 هزار ملی کارت صادر کرد .
تعداد خودپردازهاى سیستم بانكى از مرز ۵ هزار دستگاه گذشت .
ویزا کارت بگیرید

by: mohsen in 8/22/2006 04:15:00 AM | link
Tuesday, August 22, 2006