<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::
ای دی اس ال؟
امروز سرانجام به آرزوی دیرینه که همانا داشتن adsl بود رسیدم . حس غریبی داشتم .چندین تا فلش رو اماده کرده بودم که بلافاصله ببینم. ده یا بیست فایل تو ذهنم داشتم که دانلود بکنم. با خودم میگفتم جان می رم یوتیوب یا گوگل ویدیو و همشو نگاه می کنم .پدر اینترنت رو در میارم . با خودم می گفتم دوران معطلی تموم شد. دیگه با یک کلیک همه ی سایت ها باز می شن.آرزو ها داشتم . اما بعد از اینکه همه تجهیزات رو نصب کردم . تازه فهمیدم زهی خیال باطل!
تو ایران از این خبر ها نیست . سرعت دانلود تاحدودی بالاست.راستی برای ارتباط ای دی اس ال شما چند تا چیز نیاز دارید که معمولا بهتون نمی گند. شما زنگ می زنید قیمت چقدر میگن 20 تومن اما موقع عمل معلوم میشه.
شما اولا به کارت شبکه نیاز دارید حداقل 10 تومان
مودم مخصوص از 38 به بالا
اسپلیتر 5000 تومان
15 هزار هزینه ست اپ .
منم گفتم دلوبزنم بدریا بلکه ای دی اس ال ندیده مردیم.فعلا در ذوق بسر می بریم . احتمالا 24 ساعت انلاین باشم.
حالا بریم سراغ یک نکته جالب:
اول این مطلب سایت بازتاب رو بخونید با عنوان رقاصه‌ها در تورهاي يك روزه!
وقتی به اینجاش رسیدم :"و در آخر آيا مي‌دانيد من چطور مي‌توانم پرده‌هاي عفت و حيايي را که با مرارت و خون دل پدر و مادر عزيزم و به سرانگشتان پاک و ملکوتي ايشان، دوخته شده بود و در اين سفر، با موج حملات اين درندگان بي حيا خدشه دار شد، تار و پودي نو بر افکنم؟"
دیگه از خنده ترکیدم. شما هم بخونید و بخندید. راستی تونستید این مینی بوس ها رو پیدا کنید به ما هم خبر بدید.
از لینکدونی هم غافل نباشید که بشدت فعاله !

by: mohsen in 8/16/2006 12:52:00 AM | link
Wednesday, August 16, 2006