<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::
بیادم باش
این یکی دوروز درگیر یک تصادف احمقانه که منجر به 2میلیون تومان خسارت شد هستم خلاصه شرمنده که زیاد سرحال نیستم.
مسایل روز:
1.
اگر یادتون باشه راهنمایی و رانندگی از سال پیش طرحی رو داشت که گواهینامه رو یک ساله صادر میکرد.و دارندگان این گواهینامه ها حق نداشتند در جاده ها رانندگی کنند اما اخیرا دوباره گواهینامه ها رو کشوری و 10 ساله صادر می کنند . تنها طرح منطقی راهنمایی ورانندگی جمع شده است.
2. من مطمنم که طرح بنزین با شکست مواجه میشه شک نکنید ببینید کی گفتم.
3. صنوبر عزیز یک طرح نظرسنجی گذاشته لطفا شرکت کنید.
4. با راننده یکی از الگانس های نیروی انتظامی حرف میزدم گفت من با این ماشین 260 تا رفتم خودم ترسیدم کم کردم.
5. دوستان من اخیرا دچار بیماریه خود ویبرگی شدم. یعنی اینکه احساس می کنم وبراتور موبایل کار می کنه اما در واقع هیچی نیست . راستی رو مغزم هم نویز می افته.قبل از زنگ زدن موبایل میفهمم.
6. و اما این افلاین جالب . فکر کنم 50 بار خوندمش .شما هم بخونید باشد که رستگار شوید.
بجاي دسته گلي که فردا در قبرم نثار مي کني امروز با شاخه گلي کوچک يادم کن به جاي سيله اشکي که فردا بر مزارم مي ريزي امروز با تبسمي شادم کن به جاي اون متن هاي تسليت که فردا برايم مي نويسي امروز با يک پيغام کوچک خوشحالم کن من امروز به تو نياز دارم نه فردا!!

by: mohsen in 7/19/2006 01:45:00 AM | link
Wednesday, July 19, 2006