<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::
مهاجرت و همجنس گرایی
این چند روز توی وبلاگستان تو بحث بزرگ در حال انجام شدن یکیش بحث مهاجرت و دیگری بحث همجنس گراییه . در مورد مهاجرت باید بگم من هم از بچگی عاشق استرالیا بودم و هستم .اما بعد از اینکه تو غربت موندم متوجه شدم روح من شرقی تر از این حرفهاست . میدونید شما وقت یک جای غریب میرید مثل این میمونه که دوباره متولد شدید .دوباره باید همه چیز رو از اول شروع کنید . به هر حال من معتقدم کسایی که تو بزرگ سالی مهاجرت می کنند به معنای واقعی کلمه هیچوقت خوشبخت نمی شند .مخصوصا سن بیست به بالا تو این سن فکر نکنم کسی بتونه فرهنگ جدیدی رو قبول کنه ببنید یک مثال کوچک بزنم .اخیرا تو یکی از شبکه های ماهواره ای چند تا دختر پسر ایرانی رو اوردند و از اونها سوال های جالبی رو می کردند. یکی از سوال از پسر ها این بود آیا شما می تونید ببنید که خواهرتون دوست پسر داره یا نه؟ هیچکدوم نتونستند بگن که این قضیه براشون حل شده .حتی دوتا شون گفتن دعوا هم می کنند . این ها جوون هایی بودند که متولد امریکا بودند . مدت خیلی کم فقط برای مسافرت به ایران اومده بودند .اما ژن شرقی نمی ذاشت که کاملا امریکایی فکر کنند .حالا شما در نظر بگیرید کسی که تو سن بالا مهاجرت می کنه چه شرایطی رو پیدا می کنه؟کسایی که به خارج می رند بیشترین نفع رو فرزنداشون می برند نه خودشون !
و اما موضوع همجنسگرایی و همجنس بازی : من همیشه یک هترو سکچوال(heterosexual) بودم یعنی به جنس مخالف علاقه داشتم . اما خیلی ها هستند که بای(bisexual )هستند. یعنی هم به جنس مخالف علاقه دارند همه اگه چیزه مالی تو موافق باشه بدشون نمی یاد یه حالی ببرند. اما دسته سوم هموسکچوال (homosexual)ها هستند که به جنس موافق علاقه دارند .به این افراد اگه مرد باشن گی (gay) و اگه زن باشن لزبین(lesbian) می گن من تو زندگی همه جورش رو دیدم. اما نظر شخصیم اینه که یک ادمی که سالم از همه لحاض های روحی و جسمی باشه قاعدتا باید هترو باشه . اما همجنس بازی رو رد نمی کنم و افراد ی رو هم که اینکارو می کنن ادم های بدی نمی دونم.شاید به قول فرنگوپلیس یک زن خیلی بهتر از یک مرد نقاط کلیدی یک زن رو بشناسه اما اگه با وجدان باشیم هیچی طعم یک مرد با مزه رو نمیده .در ضمن فکر نکنم دیلدو (مودبانه اش می شه آلت تناسلی مردانه مصنوعی) بتون به یک زن بگه دوستش داره و براش بمیره

by: mohsen in 7/08/2006 02:36:00 PM | link
Saturday, July 08, 2006