<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::
خطا های مودم
از امروز سعی میکنم که یک سری از خطا هایی رو که مودم موقع وصل شدن به اینترنت باهاشون برخورد می کنید این بزارم در ضمن باید بگم اصل مطلب از خودم نیست اما منبعش رو یادم نمیاد یک سالی میشه دارم .فکر کنم خیلی ها بدردشون بخوره.راستی اینروز ها دارم تدریس رو تجربه می کنم . دانش اموز ها از 6 سال هستند تا 52 سال .تازه دارم می فهمم استادید سابقم از مزه پرونی ها ی من چه زجری کشیدن.
یک نکته جالب رو هم براتون تعریف کنم . امروز به یکی از شاگردها که 46 سالش بود گفتم : تنبل مرد گنده بعد از کلاس با چشم های پر اومده پیشم میگه شما چرا بهم میگید تنبل . کم مونده بود گریه کنه !!
اگه مودمت هنگام وصل شدن به اینترنت ارور می ده اینجا رو بخون
600 . اگر سيستم در حال شماره گيري باشد و دوباره شماره گيري نماييد اين خطا نمايش داده مي شود .
601 . راه انداز Port بي اعتبار مي باشد .
602 . Port هم اكنون باز مي باشد براي بسته شدن آن بايد كامپيوتر را مجددا راه اندازي نمود.
603 . بافر شماره گيري بيش از حد كوچك است .
604 . اطلاعات نادرستي مشخص شده است .
605 . نمي تواند اطلاعات Port را تعيين كند .
606 . Port شناسايي نمي شود .
607 . ثبت وقايع مربوط به مودم بي اعتبار مي باشد .
608 . راه انداز مودم نصب نشده است .
609 . نوع راه انداز مودم شناسايي نشده است .
610 . بافر ندارد .

by: mohsen in 7/12/2006 11:58:00 PM | link
Wednesday, July 12, 2006