<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://draft.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::
کمی هم از زندگی خودم
امروز چهارشنبه
به روایتی دیگر امروز سالروز فوت پروین اعتصامی است . چند روز پیش مطلبی در این مورد نوشتم .
حتما بخونیدش .
دارم دیوانش رو کامل می خونم هرکی دیوان رو دستش می گیره محوش میشه!
راستی من در مجموع باید این رو هم اضافه کنم که زن بودن پروین اعتصامی به مشهوریت خیلی کمک کرده.
اگر کسی این موضوع رو قبول نداشت بگه تا من کامل تر راجعش بنویسم.

کمی هم از زندگی خودم :
اوضاع درسی خوب نیست (چون اصلا نمی خونم)
اوضاع عاطفی خوب نیست (دست رو دلم نذار که خونه )
اوضاع عقلی جذاب نیست (به علت تنوع فکر ها)
اوضاع رفاقت خوب نیست (مهترینشون فعلا رفته)
اوضاع وزنی خوب نیست (دارم به 100 نزدیک میشم)
اما بر خلاف همه ی اینها خودم خیلی خوب هستم.

راستی این 20 روزه سرهم 19 هزار تومن جریمه شدم که احتمالا به زودی 38 هزار تومن بشه:
بزارید سکانس یکی از جریمه ها رو تعریف کنم:
مکان چهارراه سعدی روز 22 اسفند صبح و شهر خیلی شلوغ:
من از سعدی وسط به سمت چهارراه سعدی میرم به یک دوست قدیمی زنگ می زنم.
وسط قربون صدقه رفتن افسر اشاره می کند.
افسر: شما مگر نمی دونید با موبایل حرف زدن غیر قانونیه؟
من:چرا ولی به خدا همین الان زنگ زد به تایمرش نگاه کنید یک دقیقه نشده
افسر:به من مربوط نیست. راستی کمربند ایمنی رو هم که نبستید
من: به خدا من همیشه می بندم تازه راه افتاده بودم .تازه توی شهر که لازم.
افسر : شما قانون وضع می کنی؟ گواهینامه؟
من: همراهم نیست .به خدا همیشه می اوردم این سری توی اون یکی شلوارم جا گذاشتم.
افسر: کارت ماشین؟
دستم انداختم داشبورد و دروغکی همه جا رو گشتم.
من: جاگذاشتم
افسر: حتما توی اون یکی شلوارت. بیمه ات رو بده
من : نه باور کنید .من همه چیز رو جا گذاشتم.
افسر : راهنما هارو بزن
یکیشونم که خرابه
خلاصه شمرد شد 24 هزار تومان .خلاصه چونه زدم شد 8 تومن.
ماموره گفت مرد حسابی تو سراپا گنجی !!!

by: mohsen in 4/04/2006 11:29:00 PM | link
Tuesday, April 04, 2006