<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::
منظور واقعی دکترها
امروز پنجشنبه
می دونید پنجشنبه ها همیشه یک شادی پنهان تو وجود همه ما ایرانیها در که شاید از اینکه زمان مدرسه جمعه ها مدرسه ای در کار نبود و می تونستیم زیاد بخوابیم.
شاید دلیل های دیگه ای داشته باشه که متاهل بهتر سر در میارن.
بر عکس عصر های جمعه که کلی دلگیری و دل تنگی داره.
میدونید دلم برای چی تنگ شده برای دعوا داد بیداد برای تصادف و یک خورده اعصاب خورد کنی
به خدا قدر یکسری از این اعصاب خورد کنی ها بدونید که نمک زندگی هستند
اینجا در مروارید خلیج فارس همه چیز ارومه نه بحثی نه در گیری نه چراغ قرمزی
خلاصه همه چیز اروم کشنده است (به خدا من دیونه نیستم)
راستی
ای خدا دلم (delom) تنگ اومده
شیشه ی دلم ای خدا سر سنگ اومده
یا مولا دلم تنگ اومده
شیشه دلم ای خدا سر سنگ اومده.....

راستی این مطلب پایینی رو دوست خوبم سارا برام فرستاده شاید خیلی خونده باشید شایدم نه
به هر مطلب طنز جالبی و به خوندنش می ارزه!!

منظور واقعی دکترها
در زير، ليستی از آنچه دکترها معمولاً به بيمارانشان می گويند و منظور واقعی آنها از اين گفته ها آمده است
: ١)اين بيماری شما بايد فوری درمان بشه
يعنی من ماه بعد قراره برم مسافرت و معالجه اين بيماری خيلی ساده و سودآوره و بهتره زودتر ترتيبش رو بدم.
٢)خوب، بگيد ببينم مشکلتون از کی شروع شد؟
يعنی من از بيماريتون چيزی نفهميدم و ايده ای ندارم و اميدوارم شما خودتون سرنخی به من بدين.
٣)يک وقت ديگه از منشی برای آخرهای اين هفته بگيريد. ؟
يعنی من امروز با دوستهام دوره دارم بايد برم. زودتر بزن به چاک.
٤)هم خبرهای خوب و هم خبرهای بد براتون دارم.
يعنی خبر خوب اينه که من بالاخره اون ماشينو می خرم و خبر بد اينه که پولش رو شما بايد بدين.
٥)من به آزمايشگاه x اطمينان دارم. بهتره آزمايشهاتونو اونجا انجام بدين.
يعنی من ٤٠ درصد از پول آزمايش بيمارانی که به اونجا معرفی می کنم را می گيرم.
٦)دارويی که براتون نوشتم، داروی خيلی جديديه.
يعنی من دارم يه مقاله علمی می نويسم و می خواهم از شما مثل موش آزمايشگاهی استفاده کنم.
٧)اگه تا يک هفته خوب نشد يک زنگی به من بزنيد.
يعنی من نمی دونم بيماريتون چيه. شايد خودش خود به خود، تا يکهفته ديگه خوب بشه.
٨)بهتره چندتا آزمايش تکميلی هم انجام بدين.
يعنی من نفهميدم بيماريتون چيه. شايد بچه های آزمايشگاه بتونن کمک کنن.
٩)اين بيماری الان خيلی شايعه.
يعنی اين سومين مريضه که اين هفته داشتم، بايد حتماً امشب برم سراغ کتابهای پزشکی و در مورد اين بيماری مطالعه کنم.
١٠)اگه اين عوارض از بين نرفته بود، هفته ديگه زنگ بزنيد وقت بگيريد.
يعنی تا حالا مريضی به اين سمجی نداشتم. خدا را شکر که هفته ديگه مسافرتم و مطب نميام.
١١)فکر نمی کنم رفتن پيش فيزيوتراپيست فايده ای داشته باشه.»يعنی من از اين فيزيوتراپيستها نفرت دارم. نرخهای ما رو شکسته اند.
١٢)ممکنه يک کمی دردتون بياد.
يعنی هفته پيش دوتا مريض از شدت درد، زبونشون رو گاز گرفتند.
١٣)فکر نمی کنيد اينهمه استرس روی اعصابتون اثر گذاشته باشه.
يعنی من فکر می کنم شما ديوونه هستيد و اميدوارم بتونم يک روانشناس پيدا کنم که هزينه

by: mohsen in 9/08/2005 09:55:00 AM | link
Thursday, September 08, 2005