<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::
خدا
امروز دوشنبه
امروز می خوام راجع به یکی از قشنگ ترین جمله هایی که تو زندگیم شنیدم صحبت کنم.
اون جمله اینست:
GOD SEES THE TRUTH BUT BIDES IT’S TIME.
یعنی اینکه خداوند حقیقت را می بیند ولی تا زمان مناسب منتظر می ماند.
این جمله یکی از اون جملات خاصی است که من به شدت به اون اعتقاد دارم.
هیچوقت یادم نمی ره موقع ترخیص از سربازی بعد 20 روز اضافه خدمت کشیدن .
این جمله رو روی برگ تصفیه نامه ام نوشته بودم.
طوری نوشته بودم که همه می پرسیدند چی اینجا نوشتی!
من هم براشون توضیح میدادم.
و بعد بهشون می گفتم منظورم اینه با اینکه من در مورد این اضافه خدمت ها بی گناه بودم .اما خدا تا لحظه ای که برام مناسب بود صبر کرد.و تو این لحظه من رو از جهنم نیروی زمینی ارتش نجات داد.
میدونید تو مقدرات زندگی خدا همیشه تا لحظه مناسب صبر می کنه حقیقتی که ما ازش غافل هستیم.
راستی گفتم سربازی یاد هزاران خاطره برام زنده شد.راستی می دونید جالب ترین نکته ای هم که تو خدمت بهش
برخورد کردم این بود که زیر تلفن اصلی گروهان ما یک نفر با خط بزرگ نوشته بود" زندانی می رود این زندانبانست که می ماند". این جمله چنان روحیه ای به بچه ها می داد که خدا می دونه!
راستی این عکس هارو از یک ماشین توپ گرفتم .حدس می زنید این
ماشین اسمش چی باشه؟(برای دیدن عکس بزرگ روی عکس کلیک کنید)

زت زیاد (تریپ رانندگی)

by: mohsen in 8/29/2005 10:08:00 AM | link
Monday, August 29, 2005