<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::
بازی ترانه ‌ها
به دعوت صادق عزیز وارد بازی جالبی شدم.قرار هفت آهنگ رو انتخاب کنیم که خاطره آور بوده باشه برامون
برای من هفت آهنگی نبود زندگی من همین یک آهنگ شادمهر عقیلی بوده و هست:
پس تقدیم به اون :
دوباره دلم واسه حرمت چشمات تنگه
دوباره اين دل ديوونه واست دل تنگه
وقت تو از خوندن ستاره ي ترانه هام
اسم تو براي من قشنگ ترين آهنگه
بي تو يك پرنده ي اسير بي پروازم
باتو اما ميرسم به قله ي آوازم
اگه تا اخر اين ترانه با من باشي
واسه تو سقفي از اهنگ و صدا مي سازم
با يه چشمك دوباره منو زنده كن ستاره
نزار از نفس بيوفتم تويي تنها راه چاره
آي ستاره آي ستاره بي تو شب نوري نداره
اين ترانه تا هميشه تورو ياد من مياره
تويي كه عشقمو از نگاه من ميخوني
تويي كه تو تپش ترانه هام مهموني
تويي كه همنفس هميشه ي آوازي
تويي كه اخر قصه ي منو ميسازي
اگه كوچه ي صدام يه كوچه ي باريكه
اگه خونم بي چراغ چشم تو تاريكه
ميدونم اخر قصه ميرسي به داد من
لحظه ي يكي شدن تو ايينه ها نزديكه
بايه چشمك دوباره منو زنده كن ستاره
نزار از نفس بيوفتم تويي تنها راه چاره
آي ستاره آي ستاره بي شب نوري نداره
اين ترانه تا هميشه تورو ياد من مياره
اگه كوچه ي صدام يه كوچه ي باريكه
اگه اگه خونم بي چراغ چشم تو تاريكه
ميدونم اخر قصه ميرسي به داد من
لحظه ي يكي شدن تو ايينه ها نزديكه

پ ن 1) اون هنوز یافته نشده و گم شده است . یابنده بهم برساندش

by: mohsen in 3/02/2008 09:45:00 PM | link
Sunday, March 02, 2008