<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::
زنجان در سایه ترس
امروز متاسفانه یکی از عجیب ترین اتفاقات سرقت مسلحانه در زنجان اتفاق افتاده و همکنون مشخص نیست چه تعدادی از افراد کشته یا مجروح شده اند.
منبع یک و منبع دو
چهار سارق مسلح صبح امروز با ورود به یک مغازه طلا فروشی در زنجان ، اقدام به تیراندازی کرده و بنا به اظهارات شاهدان عینی 15 نفر را در نقاط مختلف شهر مجروح ساختند.
به گفته این شاهدان، سارقان مسلح ساعت 9 صبح امروز وارد مغازه طلافروشی در خیابان درمانگاه شده و پس از تیراندازی ، مقداری طلا ربوده و صاحب مغازه را نیز به ضرب گلوله مجروح کردند.
به گزارش خبرنگار "مردم نو" سارقان پس از فرار از این منطقه ، در سه راه امجدیه اقدام به تیراندازی و سرقت یک دستگاه پیکان نموده که در این جریان سه نفر بر اثر اصابت گلوله مصدوم شدند ،سارقان پس از تعویض اتومبیل خود به سمت فلکه کوچه مشکی رفته و در آن محل نیز با تهدید، اتومبیل پژو 206 یک خانم راننده را گرفته و در هنگام فرار در مقابل بانک تجارت چهارراه دوم کوچه مشکی با نگهبانان بانک در گیر شدند.
در این درگیری دو نفر از نگهبانان بانک و یک رهگذر به دلیل برخورد گلوله سارقان مجروح شده و به بیمارستان انتقال یافتند.
این سارقان سپس به خیابان اعتمادیه رفته و اتومبیل زانتیای یکی از رهگذران را با تهدید تصاحب کرده و پس از مجروح کردن وی ، به سمت جاده میانه متواری شدند.
به گفته شاهدان عینی ، در جاده میانه نیز سارقان مسلح ،اتومبیل خود را با یک دستگاه نیسان عوض کرده و راننده این اتومبیل هم اکنون بر اثر جراحت ناشی از برخورد گلوله در بیمارستان به سر می برد.
تا لحظه تنظیم این خبر سارقان متواری بوده و هنوز هیچ اطلاعات رسمی از سوی مقامات ارشد انتظامی استان در اختیار خبرنگار ما قرار نگرفته است و اطلاعات فعلی نیز بر اساس گفته های شاهدان عینی می باشد..

1)پست نویس:
چند دقیقه پیش گل محمدی با حضور تو شبکه اشراق(شبکه استان زنجان)اعلام کرد. از 4 تا سارق مسلح 3 تاشون کشته شدند و یکی شون دستگیر شده.اون طور که تو شهر گفته میشه نیروی انتظامی با هلیکوپتر به دنبال اونها کرده و تو روستایی به اسم گل تپه دستگیرشون کرده.حدسیات خودم میگه که سارقین نباید زنجانی باشند.
2)پست نویس:

کیقباد علی بابایی معاون سیاسی ، امنیتی استانداری زنجان ، در گفتگو با خبرنگار حوادث خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، ضمن اعلام این خبر افزود: سارقان مسلح، صبح امروز پس از سرقت مغازه طلا فروشی در خیابان درمانگاه زنجان ، به قصد سرقت از بانک تجارت به سمت کوچمشکی حرکت نموده که در آن محل با پلیس درگیر شده و سپس به خودرو حمل اسکناس در مقابل بانک حمله کرده اند و در حالیکه قصد سرقت از این خودرو را داشتند ، خوشبختانه در رسیدن به هدف خود ناکام ماندند.
وی افزود: در این میان خودرو سارقان در کوچمشکی تصادف نموده و آنها اقدام به سرقت یک دستگاه پژو کرده و صاحب خودرو را با تهدید از ماشین پیاده نموده و به وسیله آن پا به فرار گذاشتند این در حالی است که یکی از سارقان در همان محل به چنگ پلیس می افتد.
علی بابایی ادامه داد: سارقان در این مرحله 2 الی 3 بار با سرقت خودرو های عبوری اقدام به تعویض خودروی خود نموده و فرار کردند.
این مقام مسئول اظهار کرد: سارقان پس از ناکام ماندن از سرقت بانک در تعقیب و گریز به سمت روستای گل تپه در حوالی زنجان متواری شده و در این حین نیروهای انتظامی نیز با سرعت در تعقیب آنان بوده اند.
معاون سیاسی ، امنیتی استانداری زنجان خاطرنشان ساخت: سارقان در روستای گل تپه در کوههای مشرف به این روستا پناه گرفته و در آنجا درگیری میان آنان و پلیس صورت گرفت که خوشبختانه تمام سارقان با سلاح ها ، امکانات و تجهیزات فراوانی که در اختیار داشتند و همچنین طلا های به سرقت رفته در کمتر از نصف روز به دام پلیس افتادند.
شایان ذکر است علی بابایی از اعلام آمار دقیق تلفات این درگیری خود داری نموده و اعلام آن را موکول به بررسی های بیشتر کرد.

3)پست نویس:گزارش رادیو زمانه می گوید:

که در جریان تعقیب و گریز این سارقان حرفه‌ای، چهار مامور پلیس و بیش از ۱۴ شهروند عادی زخمی شدند که در این میان سه نفر از سارقان به همراه یک مامور پلیس بر اثر شدت جراحات وارده کشته شدند.

فارسنیوز می گوید:

يكي از شاهدان ماجرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: به محض ديدن افرادي كه نقاب بر صورت داشتند از مغازه بيرون آمدن و به آنها شك كردم.
رسول جعفري كه قناد است گفت: به همين دليل به طرف مغازه طلافروشي همسايه رفتم تا وي را مطلع كنم كه سارقان با قنداق اسلحه بر سرم كوبيدند و سرم زخمي شد و در همين حال صداي رگبار گلوله را شنيدم كه از سوي سارقان شليك مي‌شد.
وي افزود: در اين حادثه صاحب طلافروشي مورد اثابت تير قرار گرفت و سارقان پس از جمع آوري طلاها فرار كردند.
راننده نيساني نيز كه شاهد ماجرا بود گفت: از دور مي‌آمدم كه ناگهان ديدم افراد مسلحي خيابان را بسته‌اند و خودروها را با اسلحه‌اي كه در دست دارند متوقف و راهنمايي مي‌كنند.
وي افزود: توقف كردم كه ناگهان صداي رگبار شليك را شنيدم و متوجه شدم كه سرقت مسلحانه است.
اين راننده افزود: آنها با يك خودروي پرشيا بودند كه از طرف گونيه زنجان متواري شدند.



by: mohsen in 2/16/2008 07:42:00 PM | link
Saturday, February 16, 2008