<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::
یک روز عادی!

1)چند روز پیش تو وبلاگ از کانادا مطلب جالبی خوندم که عینا براتون نقل می کنم.":
شما کلي فکر مي‌کنيد، براي خود يک استراتژي قوي و چند تاکتيک عالی طراحي مي‌کنيد، حرکات احتمالي حريف را در نظر مي‌گيريد و سپس پياده خود را يک خانه به جلو حرکت مي‌دهيد.
گوريل خيلي سریع وزير و چند مهره ديگر شما را برمي‌دارد، در دهانش مي‌گذارد و مي‌خورد."
کلی خندیدم و کلی فکر کردم.و کلی فکر های سیاسی کردم و بعد ترسیدم تو خونه فیل تر بشم . بنابراین به کسی نگفتم . بازم می گم هر کس فکر سیاسی بکنه ایشالله فیل تر بشه !راستی این داستان نقلی شما رو یاد چی میندازه!!

2)خب انتخابات هم تموم شد !!  و کاندیداها بلانسبت شما ... به چهره ی  شهر و روستا ! اخه ای کاندیدای بی شرف که تو که به هیچجا رحم نکردی فردا که عضو شورا شدی چه جوری می خوای این ... رو بشوری !! واقعا جای تاسف داره !!
اون روز به فرهاد می گفتم دلم می خواد برم از این کاندید های بیشرف شکایت کنم به عنوان یک شهروند!! اقای مدعی العموم من اگر جای شما بودم دستور می دادم اینطور کاندیدا ها با زبون همه ی اون تراکت ها رو بکنند!!
خلاصه ما الان کلی خشمگین هستیم !و این عکسی رو در پایین می بینید توسط یکی از دوستان برای ما فرستاده شده و هیچ ربطی به زنجان نداره !!

حمییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید!

by: mohsen in 12/16/2006 11:22:00 AM | link
Saturday, December 16, 2006