<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::
گذر عمر

چند روزیه بسختی مریض شدم . یعنی در واقع از همون مریضیه اول کامل خوب نشدم و حالا به این روز افتادم که خدا به هیچ کس قسمت نکنه !
1)انتخابات شورا ها نزدیک شده من که دیگه حسی برای شرکت تو هیچ انتخاباتی ندارم. در واقع هر انتخاباتی برگذار میشه هیچ اتفاقی تو این مملکت نمی افته !!خاتمی میاد و میره حالا هم که نوبت احمدی نژاده !! فقط مسایل جزیی تغییر می کنند.
2)دکتر جونم که دیروز رفته بود دوحه و مراسم رو از نزدیک دیده بود و خیلی ها هم بهش اعتراض کردند و اما دختراش چون اسلامی می رقصیدند مسله نداشت !!
3)سفر یک روزه بود ! مصاحبه ی قبل سفر رو پخش می کرد می گفتش برای بررسی مسایل سیاسی این سفر انجام میشه !! اخه یکی نیست بگه بگو دلم می خواد افتتاحیه ببنیم ! منم دلم می خواد این که عیب نداره
4)مراسم افتتاحیه خیلی باشکوه بود !! من که تلویزیونیشو دیدم اگه شما ندید کامل حیف شده !!
5) بازیهایی اسیایی یک بار هم در ایران برگذار شده . یکی از اقوام تعریف می کرد که توی شیر های اب ! ابمیوه جاری بوده ؟ خلاصه جای هممون خالی بود .
6) جمله ی قصار روز : غربت آن نيست كه تنها باشی فارق از فتنه فردا باشی غربت آنست چون قطره آب تشنه دیدن دریا باشی غربت آنست که مثل من و دل در میان همه کس تک و تنها باشی
و7) در انتها حضرت شاعر می فرمایند:
من طالب وصلت نبودم  گر سوی باغت پر گشودم
گفتم مگر جویم ترا در خلوت دل دنبال دل افتاده ام منزل به منزل
افتان و خیزان میروم صحرا به صحرا
طوفان عشقت میکشد دریا به دریا
کو انکه داند مشکل من  این محنت بی حاصل من
تا کی خداوندا جدایی وای از من و وای از دل من
ان شور روز افزای من کو ان خلوت مهتاب من کو
کو دیده ی بی خواب من کو کو ان دل بی تاب من کو
ان حالت اشفته ام کو راز به عالم گفته ام کو
کو اشک چون سیلاب من کو ان دیده ی بی خواب من کو!

by: mohsen in 12/03/2006 01:50:00 AM | link
Sunday, December 03, 2006