<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://draft.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::
روانشناسی وسرانجام قضیه ی زیدان
به تصویر پایین خوب نگاه کنید یکی جالب ترین نکات مغز رو می بینید.

البته بعد از چند با اشتباه معمولا ذهن میتونه درست تشخیص بده!
ماتراتسی و زیدان
سرانجام معلوم شد که ماتراتسی به زیدان چه گفته است؟(در مصاحبه با نشریه ایتالیایی)
مارکو ماتراتسی ماجرا را اينطور شرح می دهد: "من داشتم پيرهنش را می کشيدم. او [زيدان] به من گفت اگر پيرهنم را می خواهی، بعد از بازی به تو می دهم ... من هم گفتم خواهرت را ترجيح می دهم."
در مورد اشتی کردن هم ماتراتزی با وقاحت گفته:
ماتراتسی در تازه ترين اظهار نظر خود در مورد احتمال آشتی کردن دو بازيکن گفته است: "او از من عذرخواهی نکرده است؛ و قطعا من نبايد از او معذرت بخواهم ... اگر هم قرار بر عذرخواهی باشد، بايد از خواهر زيدان معذرت خواهی کنم."

پ ن: ساعت 7:50 دقیقه صبح شده. امشب بی خوابه زده بود بسرم. از 9 شب ان لاینم . هنوز خوابم نمی یاد.

پ ن 2: به علت یک اشتباه کوچک این مطلب بجای پابلیش ، درفت (draft)شده بود .

by: mohsen in 9/06/2006 01:30:00 AM | link
Wednesday, September 06, 2006