<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::
سهراب کابلی

ما تو این مدتی که با وبلاگ آشنا شدیم .یک رفیق افغان بلاگر داریم .به اسم سهراب کابلی !
این سهراب خان رفیق بسیار با مرام و خوبیه با میزان دسترسی که به اینترنت داره خیلی جالب می نویسه!خودش اینطوری خودشو معرفی می کنه:
سهراب کابلی هستم. در کابل زندگی ميکنم. دو سه بالا بيست عمر دارم. زاده شده‌ام در سرزمين درد و رنج. هرآنچه برای خودم ميخواهم برای ديگران آرزو ميکنم. با ديد نقادانه و گاهی طنزآميز اوضاع سياسی، اجتماعی، فرهنگی و امور مربوط به زنان را دنبال ميکنم. جوانی هستم با يک دنيا آرزو و عشق به ميهنم. در سال 2005 ميلادی از طرف شبکه گزارشگران بدون مرز در فرانسه، برنده جايزه آزادی بيان در میان هفت نفر وبلاگ‌نويس از سراسر جهان انتخاب شدم. چند صباحی در مطبوعات افغانستان با نام‌های مستعار فعاليت کرده‌ام و از خودم هم نشريه مستقل داشتم که به مزاق وارلارد‌ها و افراطيون اسلامی خوش نيامد. عشق و علاقه مفرط به موسيقی و کتاب دارم و بی‌ترديد به خودم هم علاقمندم.
مطلب اخرشو با عنوان "طالبان شعار می‌دهند: زنده باد محمود احمدی نژاد!" از دست ندید . فقط همین مونده طالبان از احمدی نژاد طرفداری کنه!!
راستی سهراب تو سردر وبلاگش یکی از جالب ترین جملاتی رو که من خوندم رو نوشته:" هرچه دانستم نادان تر شدم"
وبلاگ فارسی
وبلاگ انگلیسی

by: mohsen in 9/03/2006 12:44:00 AM | link
Sunday, September 03, 2006