<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::
کیک تولد
1) دیشب شب خوبی بود بسی خوش گذشت . تولد عمه جان بود .39 ساله شد.جایتان خالی عده ای زیادی نشسته بودیم و منتظر خوردن کیک بودیم. کیک بسی زیبا بود .من هم که از شوق دیدار معشوق (کیک کذایی) به غایت شادی بودم. بیش از همه یاد ان یار دیرین میکردم. کیک اورده شده اما نمیدانم کدام بی سلیقه ای تصویر یک الاغ نازیبا را بر روی ان کشیده بود. در تقسیم بندی کیک در نهایت بی وجدانی عمل کردم . پس از خوردن کیک احساسیدم که مقداری ترش است . القصه کیک فاسد بود .خلاصه کیک معهود را به شوهر عمه گرام انداخته بودند .پس از این حادثه ناگوار بنده تمامیه هدیه ها را از عمه جان باز پس گرفتم .زیرا هدایا درصورتی به وی تعلق میگرفت که کیک خورده میشد. خلاصه بسی خنده شد.
2) من این ماه منتخب سایت جابلاگی شدم . که همینجا ازشون تشکر می کنم . البته من زیاد نسبت به اونها خوش قول نبودم اما اونها با مرام تر از ما بودم. در اینجا می تونید بخونید که جابلاگی چیه؟
3) من هم سعی کردم که پروژه رنک هانت بپیوندم ایشالله بعد از پیوستن کامل راجه بهش می نویسم.
4) کیوان در اینجا به همه توصیه کرده که از خطوط کیش ایر استفاده کنند و من عنوان کسی که مدتها اونجا بودم و دایم در حال رفت امد هستم.به همه می گویم که بهترین خط هواپیمایی بسمت جزیره:
الف) ایران ایر
ب)سفیران
ج)ساها
باید بهتون بگم ایران ایر که تکلیفش معلومه اکثر هواپیماهاش بویینگ یا ایرباس هستند و بر خورد خدمه و غذا هاش عالیه.سفیران : هواپیما با مهماندارهاش و خلبانش دربست از ترکیه کرایه شدند و بسیار مودب و زیبا هستند ساها هم بهترین هواپیما رو داره بویینگ 707چهار موتوره که حتی با یک موتور هم به مقصد میرسه اما متاسفانه همون هواپیمایی که پارسال توی رودخونه کن رفت .
کیش ایر متعلق به سازمان منطقه ازاد کیشه و اصلا هم جالب نیست از همه مسخره تر هم هواپیمای ارم کیشه که احتمالا قبلا طویله ی هوایی بوده و پاریکال و بوشوگ و مشکی رو باهاش اینور و اونور می بردند.
5)امروز یکی از دوستان که از چین تازه اومده میگفت: چینی همه جور چهارپا رو می خورند به جز میز رو

by: mohsen in 7/24/2006 03:18:00 AM | link
Monday, July 24, 2006