<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::
یک نکته مهم
خب تقریبا از صحبت با مجموع دوستان به این نتیجه رسیدم که از قالب جدید همه خوششون اومده ! فعلا تنها مشکل کشف شده اینه که تو فایر فاکس فونت ها بجای تاهوما ، آریال دیده میشند. ایشالله برگشتم درست می کنم.ولی در مجموع در اینترنت اکسپلورر دوست داشتنی و فایرفاکس و اپرا مشکل حادی وجود نداره !
قالب قبلی تو فایرفاکس نابود میشد.
خب چند ساعت دیگه راهی مشهد هستم . نمیدونم ولی همه ایرانی ها یک جوری ارادت خاصی به امام رضا دارند!برای همتون دعا می کنم.گفتم حالا که دارم میرم یک چند تا مطلب جالب به عرضتون برسونم.
دوست دارید بدونید معنیه اسمتون چیه ؟دوست دارید بدونید چند نفر همنام شما در ایران وجود دارند. سایت ثبت احوال این اطلاعات رو در اختیار شما میذاره !این قسمت تحت عنوان فرهنگ نام و نامگزینی هستش . استفاده کنید و لذت ببرید .
نکته ی بعدی اقا این ایرانیها انصافا نابغه هستند قبول ندارید به این تبلبغ نگاه کنید.

تبلیغ فروش ویندوز ویستاست ؟ اما تو تبلیغ چی نوشته ! ویندوز ویستا بهترین ویندوز XP جهت انجام امور گرافیکی ، بازی و ....

در باب کامپیوتر قبلیمون که براتون گفته بودم با موبایل یک کلیپ ازش ساختم . که بفهمید چه زجری می کشید با فرمت 3gp هستش ! خودم که تبدیل فرمت کردم 4 مگ شد . اگر کسی بتونه به یک سایز کوچیک تبدیل کنه و روی یوتیوب بزاره ، خدا بهش هزار تا لینک تو دنیا و هزار حوری تو اخرت بهش بده ! (دانلود کنید)
نکته ی نهایی و خیلی مهم !
حتما همه شنیدید می گن حوری و قلمان(غلمان)! مثلا خدا بهت حوری و قلمان بهت بده! تا اونجا که من فهمیدم قلمان مخصوص خانم هاست .نمی دونم اونا ویژگی ها شون چیه ! مثلا اندام خیلی گنده دارند (ادب رو داشتید) یا خیلی خوشگلا !اصلا در واقع اگر یک زن تو این دنیا خیلی پاکدامن و مومن باشه تو اون دنیا باهاش چیکار می کنند؟ یک خورده فکر کنید !
باقی بقایتان
محسن

by: mohsen in 2/16/2007 01:20:00 AM | link
Friday, February 16, 2007