<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::
بر می گردیم
خب امروز صاحب یک کامپیوتر جدید شدم . حس عجیبی دارم . احساس می کنم به بی اینترنتی عادت پیدا کردم. در تلاش برای مقابله با این حس هستم.
در این مدت که نبودم حرف های زیادی برای زدن داشتم . اتفاقات زیادی افتاد ، حتی جیمیل هم بدون دعوت نامه شد.
یک از چیز هایی که برنامه ی زیاد براش ریخته بودم .عاشواری زنجان بود. که متاسفانه نتونستم گزارشش رو براتون اماده کنم.من فرهنگ عاشورا رو خیلی دوست دارم. نمی دونم ایرانیها چرا اینقدر تغییر می کنند . حتی پلیس هم با مردم مهربون میشه ! همه با هم کنار میاند.اصلا همه یک جوری خوب میشند. تصادف هایی که براحتی در شرایط عادی منجر به یک دعوا می شدند ،با یک صلوات حل می شدند. خلاصه روزهای قشنگین!
دوم پخش دادگاه گلسرخی از شبکه سه بود !که به شکل کاملا مشکوکی انجام شد!
سوما تیغ فیل ترینگ تند تر شده و 2 تا از دوستان ما مهدی جلیل خانی و بهزاد فیل ترشدند!بالاترین بی نوا هم که جای خود دارد.
چهار ! یک جشنواره جالب وبلاگی تو شهر ابهر برگزار شد و از من تقدیر شد. بعد از 5 سال نوشتن ، بد نبود !حرف زیاده !قالب جدید هم از فردا یا پس فردا میاد!راستی این افیس 2007 واقعا در حد اتم می باشد .
پ ن 1) تعداد زیادی کامنت بی جواب مونده که ببخشید

by: mohsen in 2/14/2007 01:47:00 AM | link
Wednesday, February 14, 2007