<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::
رادیو گلها

"اگر سیری در موسیقی چند دهه ی اخیر ایران زمین داشته باشیم به جرات می توان گفت که برنامه های "گلها" مجموعه ایست بی نظیر.
برنامه های "گلها" شاهکاریست که توسط اساتید برجسته ی موسیقی این مرز و بوم خلق شده است که این آثار برگ زرینی ست که در میان دیگر آثار موسیقی ایرانی می درخشد ."

این جملات بر سر در وبسایت رادیو گلها نقش بسته اند.مدتی است که اسیر این رادیوی بسیار دل انگیز شده ام. مطمنم خیلی از شما ها اگر با این رادیو آشنا بشوید از این رادیو دست نخواهید کشید.در این سایت شما با زندگینامه ی بسیاری از بزگان موسیقی ایران آشنا خواهید شد. و به نوای دل انگیز موسیقی سنتی گوش فرا خواهید داد.پس اگر تا به حال غافل مانده اید بسم الله...

اهداف رادیو گلها:
۱- ارائه ی برنامه های گلهای رنگارنگ ، گلهای جاویدان ، گلهای تازه ، برگ سبز ، یک شاخه گل ، و گلهای صحرایی از طریق پخش رادیویی ۲۴ ساعته.

۲- انتشار نوشته های دیگر دوستداران برنامه های گلها که از طریق سایتهای اینترنتی به زنده نگاه داشتن یاد هنرمندان و دست اندرکاران عالیقدر این برنامه ها می پردازند .

به هر حال باید از دوست ندیده مسعود نوين فرح بخش تشکر و امتنان داشته باشیم . چقدر به کسانی که انقدر فرهنگ و هنر دوست هستند که حاضر هزینه و وقت زیادی برای ان بگذارند حسودیم می شود.

by: mohsen in 8/26/2006 10:04:00 PM | link
Saturday, August 26, 2006