<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::

امروز شنبه است. این هفته باید کلا هفتیه خوبی باشه.
چون نصفش تعطیل.
از امام خمینی باید تشکر کرد .که این فرصت مناسب رو در اختیار ما گذاشت.
امروز حسه خوبی ندارم.
پس زیاد نمی نویسم.
یه آهنگ از افشین که خیلی دوستش دارم.
آهای بی وفا دیگه دوستم نداری؟
دیگه دوستم نداری دیگه دوستم نداری
دیگه دوستم نداری دیگه دوستم نداری
دیگه دوستم نداری تو میخوای باز منو تنهام بذاری
آخه تو دلت میاد بری و غم توی چشمام بذاری
دیگه دوستم نداری اما میمیره دلم واسه تو و چشم سیات
حالا که میخوای بری بذار تا فقط یه بار دوباره سر بذارم رو شونه هات
دیگه دوستم نداری دیگه دوستم نداری
دیگه دوستم نداری دیگه دوستم نداری
دیگه دوستم نداری
د یگه دوستم نداری دیگه دوستم نداری اما اینو خوب میدونی
که دلم واست هلاکه هنوزم به خدا هیچکی تو رو ..
به خدا هیچکی تو رو همتای من دوست نداره
عشق من یه عشق پاکه عزیزم
عشق من یه عشق پاکه عزیزم
دیگه دوستم نداری دیگه دوستم نداری
دیگه دوستم نداری دیگه دوستم ندار
یدیگه دوستم نداری
بذار تا رو شونه هات گریه کنم
تو رو به خدای خود هدیه کنم
بذار تا بسپارمت به سرنوشت
اونی که قصه تلخمو نوشت
اونی که قصه تلخمو نوشت
بعد تو پاشو نمیزاره کسی رو دل شکستهء خونه من
تو رو هیچکس نمیتونه بگیره از دل خسته و دیوونه من
دیگه دوستم نداری دیگه دوستم نداری
دیگه دوستم نداری دیگه دوستم نداری
دیگه دوستم نداری دیگه دوستم نداری
دیگه دوستم نداری
اما اینو خوب میدونی که دلم واست هلاکه هنوزم به خدا
هیچکی تو رو ... به خدا هیچکی تو رو همتای من دوست نداره
عشق من یه عشق پاکه عزیزم
عشق من یه عشق پاکه عزیزم
دیگه دوستم نداری دیگه دوستم نداری
دیگه دوستم نداری
دیگه دوستم نداری
دیگه دوستم نداری
دیگه دوستم نداری
دیگه دوستم نداری
دیگه دوستم نداری
نداری
فکر کنم خودش همه چیز رو بگه !!

by: mohsen in 6/04/2005 01:13:00 PM | link
Saturday, June 04, 2005