<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::

امروز صبح که از خواب بیدار شدم دیدم تلویزیون داره جشنواره آش رو می ده که تو زنجان برگزار می شه
باید خیلی جالب باشه.
فردا صبح انشالله در یک سمینار اموزشی تو دانشگاه کیش قراره شرکت کنم با مضمون "مقررات متحد الشکل
اعتبارات اسنادی و نحوع تنظیم قرارداد های بین المللی" . همه ی اونهایی که با بازرگانی امروزه اشنایی دارن
می دونن که اعتبارات اسنادی نقش بزرگی رو در تجارت امروز بازی می کنه.
دیشب دلم خیلی گرفته بود. حرف خیلی دارم اما ....................
در ضمن فرصت ثبت نام انتخابات هم تموم شد و هرکی دلش خواست شرکت کرد.
امیدوارم تو این دوره از انتخابات کسایی که قبلا مدیریتشون رو دیدم سر کار نیان.
راستی آقای پزشک رو هم که من تا حالا حرف زدنشو نشنیده بودم خیلی بد حرف می زنه. اونی که وعده می داد
و عمل نمی کرد حداقل خوب حرف می زد.
عشق من هم که آقای اژان خلبان بو دکه دیگه عشقم نیست.چون به نامه هام جواب نداد.
اقای تلوزیون چی هم که اصلا تو باغ نیست...
راستی این شعر شهرام کاشانی رو من خیلی دوست دارم پس باهم می خونیمش:
تو دلم رو دزدیدی همه میگن،
دارم اشتباه میکنم همه میگن
تو دلم رو میشکنی همه میگن ؛
باید از تو من بترسم همه میگن ؛
همه میگن که فریبم میدی با چشمای زیبات
همه میگن که دروغ میگی با اون نگاه گیرات
همه میگن عقلمو از دست دادم
همه میگن دلمو خوش نکنم به حرفات
نه ، اما من فکر میکنم تو منو دوسم داری
اما من فکر میکنم تو منو دوسم داری

by: mohsen in 5/17/2005 08:33:00 AM | link
Tuesday, May 17, 2005