<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::
وجدان
مدتی ننوشتم.بیشترش بخاطر تمرکز روی ویکیپدیای فارسی بوده ، در این من مدت به نظر خودم مشارکت خیلی خوبی داشتم.حدود 4300 ویرایش داشتم . چند روزی رو هم به علت حضور در هفتمین نمایشگاه رنگ و رزین در تهران بودم.نمایشگاه خوبی بود.

اپگرید کردن گوشی
متاسفانه از دو روز پیش گوشی دچار مشکل عجیبی شد.دائما بدون دلیل می گفت مموری فول در صورتی که مموری کارتم دوگیگ و رم داخلیش هم 44 مگ بود.اول فکر کردم ویروس اما با تحقیقات بیشتر فهمیدم بعضی از گوشی ها نوکیا سیمین سری 60 مثل N73 , N71,N72,N80 این مشکل بعضا دیده میشه .

فکر می کنم اولین راهی که به ذهن هرکس میرسه فلش کردن گوشی باشه.منتها معمولا سیمیبین رو که بعدا بیرون نصب می کنند کارایی سیستم اولیه کارخونه رو نمی ده .

خلاصه بهترین راهش تا اونجایی که من فهمیدم اپگرید کردن فیرم ور (Firmware) گوشیه.
این رو نوشتم اگر کسه دیگه ای به بلا مبتلا شد بدبختی هایی رو که من کشیدم رو نکشه ! در ضمن با این آپگرید گوشی N73 سیمپل ادیشن من تبدل به میوزیک ادیشن هم شده.

حالا اگر شما می خواهید همچین کاری کنید این راهنما رو بخونید.و به جون من و سایر کسانی که کمک کردن دعا کنید.


اما چرا اسم این پست وجدانه ! یکی دو روز پیش امتحان سیستم عامل داشتیم.استادمون اومد سر کلاس و گفت می خوام ازتون امتحان بگیرم اما با روشی جدید .
این امتحان مراقب نداره و هرکسی مراقب خودشه .ورقه هارو توزیع کرد.
یکی حرفی هم زد که من هیچوقت یادم نمیره :گفت اگر احیانا تقلب کردید عیب نداره اما یادتون باشه شما بیشتر از سیستم عامل به چیزهای دیگه ای تو زندگیتون نیاز دارید که بهتره به اونها فکر کنید.

خلاصه بعدش رفت بیرون ! هرکاری کردم نشد تقلب کنم خودم بدترین مراقب بودم.پاشدم ورقم رو دادم. اما این بار با وجدانی آرام...

by: mohsen in 11/29/2007 10:45:00 PM | link
Thursday, November 29, 2007