<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::
بالاترین دوست یک ساله ی ما

خب یکسالگی بالاترین هم رسید و چند روزی گذشت. من جزو اولین کسایی بود که تو بالاترین عضو شدم .هیچوقت فکر نمیکردم بالاترین با اینجایی که الان هست برسه !
اما خوشبختانه الان تو جای خیلی خوبیه و امیدوارم موفق تر بشه !
در مورد مزایای بالاترین تا به حال صحبت های زیادی شده و من خودم سعی کردم در آستانه سالگرد بالاترین هدیه خودم رو که همون صفحه بالاترین تو ویکیپدیا بود را بهش بدم . هدیه ای که براش زحمت زیادی کشیدم و سعی زیادی کردم که اجازه بدند تو ویکی بمونه!
بماند که خود بالاترینی ها زیاد استقبال نکردند.
اول توصیه می کنم این مطلب اکساویچه رو در مورد بالاترین بخونید.
این مطلب کوروش هم خیلی خوبه!
من هم مثل ایندونفر فکر می کنم.
بالاترین بزرگترین مشکلی که داره اینه لینک به خودیه خودش زیاد ارزش نداره کسی که لینک میده مهمه !
یعنی بارها و بارها میشه لینکی حتی یک کلیک هم نداره(راست کلیک روخودم میدونم) اما می بینی کلی رای مثبت داره !
خلاصه به نظر منم دیکتاتور اقلیته ! بالاترین به نظر من باید سیاست هاشو عوض کنه !
اینطوری به نظر به مرور زمان کاربرهاشو شدید دفع می کنه !یعنی کاربر های جدید دلزده میشند. و دنیاش دسته یک تعداد محدودی از آدم ها باقی می مونه !
بعد هم بالاترین تریبون بر علیه بعضی ها شده و برای خودش خطوط قرمز تعیین کرده و لینک دادن به بعضی از سایت ها مثل چلغوز توش ممنوع شده.
کاش همه درک می کردیم "هیچ چیز مقدس نیست"
خلاصه بالاترین تولدت مبارک .تویان گلاخ ایشالله


by: mohsen in 8/19/2007 11:49:00 PM | link
Sunday, August 19, 2007