<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::
روزمرگی و دختران وبلاگ نویس

بابا این چه وضعشه ، همه ی هواپیما ها و هلیکوپتر های سپاه سقوط می کنه و یک عده بیگناه کشته می شند؟ همشم هواپیماهای سپاه ؟

امروز برای عمره دانشجویی ثبت نام کردم . اگر در بیام همتون یک شیرینی تپل پیش من دارید.

یک کشف مهم البته با تاخیر: من تا قبل از دیدن عکس فرناز سیفی معتقد بودم که دختران وبلاگ نویس،مثل خودم از نظر قیافه نباید چندان دندان گیر باشند. اما تصویر دل انگیز خانم سیفی خط بطلانی براین خیال خام کشیند.از همین تریبون ابراز ارادت نموده و برای افزایش عمرشان دعا می کنیم(دختران وبلاگ نویس ناراحت نشید ، دیگه من میدونم شما ها خوشگل هستید، جوانیست و خامی ، انشالله کدورت ها برطرف شه)

رونوشت کلیه دختران وبلاگ شهر

 
 پ ن 1) عده از دوستان من رو متهم به بی سلیقگی کردند. کارشناسان متفق القول حرف من رو تایید می کنند. باید جنس شناس بود!!!
پ ن 2) اقا حیثیت مان بر باد رفت . کله بنی بشر به بنده گفتند: با اون سلیقت ! دوستی هم افزدون ایشان در عالم واقع  چندان دلچسب نیست . معذرت معذرت . راستی از عموم خواهران وبلاگ نویس با اتچ کردن عکسشان و فرستادنشان برای من مشتی بر دهان استکبار بزنند و ثابت کنند که حق با منه!!

by: mohsen in 2/25/2007 12:55:00 AM | link
Sunday, February 25, 2007