<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::
وامرهم شورا بینهم

نمی دونم چرا هر وقت یاد مشورت کردن می افتم یاد این آیه هم می افتم.حالا مشورت راجع به چی ؟
راجع به خرید یک گوشی جدید!
پس از مدت ها تصمیم گرفتم از این 6600 دوست داشتنی جدا بشم و یار دگر بگیرم. حالا می خوام شما دوست های گلم با توجه به مطالب زیر یک گوشی رو پیشنهاد کنید.
1)بودجه بین 200 تا 500 هزار تومن(حتی المقدور ارزون ترین)
2)برای یک وبلاگر دوربین چیزه خیلی مهمیه پس زیر 1.3 مگاپیکسل نگید.
3)mp3هم نکته ی مهمیه ! مخصوصا mp3 برای رینگ تن و برای گوش دادن ، یعنی بتونم بجای ام پی تری پلیر استفاده کنم.
4)من از بچگی عاشقی گوشی تاشو بودم اما تا حالا قسمت نشده بااینکه لزوما گوشی نباید تاشو باشه ولی اگه تاشو بشه چی میشه!!
5)داشتن سیستم عامل سیمیبین هم چیزه خوبیه !
6)راحت بشه باهاش اس ام اس زد
7)حتما ویبره داشته باشه( گوشیه خوبی مثله N90 به خاطر همین موضوع از چشمم افتاد)
کاندید خودم فعلا N73 هستش ولی نمی تونم خودم قانع کنم که اینهمه پول بدم بهش .
N70)music edition)کاندیدای دومه . نسبتا قیمتش مناسبه !
یااینکه میگید اصلا بی خیال همینو نگه دارم برم یدونه i-pod بگیرم یا واستم iphone بیاد .
بیشتر دوست دارم خودتون از تجربتون از گوشیتون هم بگیبد. مخصوصا اگر مارکی غیر از نوکیا و سونی اریکسون دارید .
راستی بنظرتون اصلا درسته که اینهمه پول بابت گوشی بدم؟

by: mohsen in 3/08/2007 12:49:00 AM | link
Thursday, March 08, 2007