<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::
یک پست احساسی

این روز ها کشور در شرایط خاصی به سر می بره، ولی من اصلا نگران نیستم ! نمی دونم چرا ؟ولی احساس می کنم حتما ایران برگه برنده ای چیزی داره که اینقدر قرصه؟ الله اعلم!
هدیه سال نو به خوانندگان خارج از کشور این وبلاگ
ساعت تحویل سال 1386 هجری خورشیدی- در مناطق مختلف و شهرهای مهم جهان(این فایل پی دی اف رو دانلود کنید )

خواننده های قدیمی این وبلاگ میدوند من هر ازگاهی اهنگ ها و نوحه هایی رو که همیشه گوش می کنم رو برای خواننده ها اینجا میذارم.
این روز ها من فقط دوتا اهنگ رو گوش میدم:
مرز در عقل و جنون باریك است
كفر و ایمان چه به هم نزدیك است
عشق هم در دل ما سردرگم
مثل حیرانی و بهت مردم
گیسویت تعزیتی از رویا
شب طولانی غم تا فردا
خون چرا در رگ من زنجیر است
زخم من تشنه تر از شمشیر است
مستم از جام تهی حیرانی
باده نوشیده شده پنهانی
باده نوشیده شده پنهانی
عشق تو پشت جنون محو شده
هوشیاریست نگو سهو شده
من ورسوایی این بار گناه
نو تنهایی و چشم سیاه
از من تازه مسلمان بگذر
بگذر از سر پیمان بگذر ، بگذر
میل دیوانه به دین عشق تو شد
جاده شك به یقین عشق تو شد
مستم از جام تهی حیرانی
باده نوشیده شده پنهانی
باده نوشیده شده پنهانی
حتما یادتون اومد که کدوم اهنگه؟ تیراژ پایانی سریال شب دهم ! با خوانندگی علیرضا قربانی !(دانلود کنید)
شعر بسیار عجیبی داره! فکرم رو شدید مشغول کرده!
(یک وال پییپر(کاغذ دیواری) قشنگ از این سریال)
اهنگ دومی : اهنگ گل های اطلسی از استاد علیرضا افتخاری
شعر این اهنگ از حسین منزوی شاعر مشهور زنجانی
منو این زخم زمستون که زده به من شبیخون
منو باغ آرزوها که گلی نچیدم ازاو
با تو بودن و نبودن مثل سیاه و سفیدن
با تو بودن و نبودن مثل بیم و امیدن
دوست دارم که دستاتو داشته باشم
تا تموم خوبیاتو داشته باشم
دوست دارم تو باشی و من زیر سایت
همه ی صلح و صفاتو داشته باشم
چشم من خواسته بخونه که به سمتت نگرونه
که خیال تو باهاش مثل یه خواب مهربونه
دل من مثل یه قفله به کلید تو سپرده
یعنی که بود و نبودم به امید تو سپرده
کاشکی بهار شی برسی ضامن باغم بشی
مثل گلای اطلسی چشم و چراغم بشی
کاشکی مثل یه چلچراغ خونمو روشن کنی
روح خموده منو غرق شکفتن کنی
دوست دارم که دستاتو داشته باشم
تا تموم خوبیاتو داشته باشم(دانلود کنید)
حتما جفتشو دانلود کنید . خیلی قشنگ هستند!
این جمله از دکتر شریعتی یک ماهیه که بدجو فکرم رو داره می خوره؟
در عجبم از مردمي که خود زير شلاق ظلم و ستم زندگي مي کنند، و بر حسيني مي گريند که آزادانه زيست.
عمو فیل ترچی شکر خوردم، به خدا منظور زمان شاهه.

by: mohsen in 2/23/2007 02:33:00 AM | link
Friday, February 23, 2007