<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://draft.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::
تهران!

1)فردا به حول و قوه الهی عازم تهران هستم.احتمالا جمعه برگردم. وقتی هم برگردم باید فرجه ها رو درس بخونم . نمی دونم شاید دوباره کمتر بنویسم. خلاصه اینجا شده برام یک دغدغه روزانه !! فعلا که ناامید نیستم اینجا رو هم خیلی دوست دارم.
شاید وبلاگ برای من چیزی جز خرج اضافه و صرف وقت نباشه ،بارها و بارها به این موضوع فکر کردم .
اما اگه وبلاگ خیر مادی برام نداشته ، یک چیز خیلی مهم برام داشته ، و اون پیدا کردن دوست های خیلی خوبی بوده !
شاید حالا دوست هایی رو دارم که احتمالا دوست شدنمون در دنیای بیرون صفر بوده !! ولی حالا دوست های خوبی هستیم.
خلاصه اینجا رو دوست دارم . دوست دارم همه ی کسایی که به نحوی اینجا رو می خونند بهم میل بزنند بزارن من هم اونا رو بشناسم ! میدونم خیلی ها میان و میرن ولی کامنت نمی زارن . برای من هیچوقت این مهم نبوده و نیست . چیزی که برام ارزش داره اینه که بشناسمشون !! شاید دوست های خوبی شدیم .
همیشه با همه وبلاگ نویس هایی که باهاشون تبادل لینک کردم این حرف رو زدم که برای من این دوستی که ایجاد میشه خیلی ارزش داره !
من بعضا به دوستای دنیای سایبرم به اندازه دوست های دنیای واقعیم ارزش قایلم.
خلاصه منتظر دوستهای جدید هستم.
2) خیلی وقته سایته جدیدی رو معرفی نکردم .امشب می خوام یک سایت جالب واسه ی جستجو گرای اینترنتی معرفی کنم .
سایت توربواسکات خیلی بدرد جستجوگر ها می خوره . کافی تو سایت موضوع رو سرچ کنید تا نتایج رو تو بقیه موتور های جستجو هم داشته باشید. یکبار بهش سربزنید مشتری دائمش میشید.توربو اسکات سایت های زیر رو ساپورت می کنه .حالا شاید بعدا یک سری دیگه از امکاناتش رو معرفی کردم.
Google  •  Yahoo  •  MSN  •  Ask •
 A9  • Alexa  • Alltheweb  • 
Clusty  • DogPile  • EntireWeb  
• Gigablast  •  ithaki  •
  ixquickLooksmart  •  Mamma  •
  Metacrawler  •  ODP  •  Search.com  •
  Snap  •  Teoma  •  Wisenut  •

by: mohsen in 12/27/2006 12:15:00 AM | link
Wednesday, December 27, 2006