<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::
خشم اژدها

امشب در این هوای سرد بسی ناراحت و عصبانی هستم .و این عصبانیت ناشی از رفتار های زشت و احمقانه ی یکی از وبلاگ نویس هاست . خیلی فکر کردم اسمشو بیارم یا نه ؟
به این نتیجه رسیدم که بعله باید بگم. ایشون کسی نیست جز حاجی واشنگتن ! ایشون واقعا رفتار زشت و بی شرمانه ای دارند و حال من رو بشدت بهم می زنند . میدونید این حالت در اثر توجه بیش از حد وبلاگستان به ایشونه . اگر ایشون هم یک مقدار سختی می کشید شاید مقداری شعورشون بالاتر می رفت . اما متاسفانه ....
به نظر من وبلاگ یک مکان دو طرفه است . یعنی ارتباط با خواننده ها !! اما ایشون واقعا ...
خلاصه از فردا شب اسم ایشون از لیست بلاگرولم خط می خوره و برای همیشه من رو به عنوان یک خواننده ی دایمی ازدست می دهند . که اگر اهل فهم باشند باید براشون خیلی سنگین باشه !!
ولی وبلاگ بسیار جالب و مفیدی دارند.
شب خوش ! 
پ ن 1) مطمن باشید به خاطر لینک نیست .
در این رابطه بخونید . سندرم حاد توهم
"اگر روزی روزگاری احساس کردید که وبلاگتان خیلی مشهور شده و از شدت شهرت و مورمورتان شد، بروید سر کوچه و به طور اتفاقی از ده رهگذر راجع به وبلاگستان بپرسید. خواهید دید که از 6 نفری که با نگاه عاقل اندر سفیه از کنار شده رد نشده اند، سه نفرشان وبلاگستان را کشوری آفریقایی و یک نفر کشوری متعلق به آسیای میانه می داند. از دو نفر باقیمانده یکی سوال را جور دیگری متوجه می شود و با تهدید و فحش رکیک، یا بالعکس لبخندی معنی دار و شماره تلفن– بسته به اینکه اهل کدام محل باشید!- موضوع را دنبال می کند و احتمالا فقط یک نفر می داند وبلاگستان چیست که او هم حتما شما را نمی شناسد! حالا همین سوال را در مورد یکی از مجریان دست چندم شبکه سه سیما یا رادیو ورزش بپرسید!"

by: mohsen in 11/25/2006 12:18:00 AM | link
Saturday, November 25, 2006