<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::
مریم دی جی

با توجه به اینکه مریم دی جی(محشر نصر الهی) از ایران خارج شده  بنابراین یک کلیپ تصویری از ایشون داشتم که اونو اینجا براتون می ذارم . فرمتش 3gpهستش . این کلیپ توی ارایشگاه زنانه فیلمبرداری شده و خودشون به این فیلم برداری راضی بودن . من هم صداشونو خیلی دوست دارم . تو این کلیپ ایشون یکی از اهنگ های کاست اول (وفکر کنم تا حالا اخرشون) رو می خونند . اسم این اهنگ هوار هوار ه  و خیلی نازه  ، بنابراین این شما و این هم مریم دی جی !!
شرمنده وقتی به AVI تبدیل کردم شد . 77 مگا بایت . اگر از کسایی که دانلود می کنند کسی تونست به فرمت دیگه تبدیل کنه که سبک تر باشه به من خبر بده.
دانلود کلیپ
دانلود 3gp کانورتور (تبدیل کننده ی 3gpبه AVI)
متن اهنگ
من دارم بهار بهار میبازم به روزگار
دلمو ورق ورق صدامو هوار هوار
من دارم بهار بهار میبازم به روزگار
دلمو ورق ورق صدامو هوار هوار
میمونم صبور صبور میشکنم غرور غرور
اخ که زندگیمو من میبازم کرور کرور
من دارم داغون میشم زیر این سقف خراب
چی میخوایی تو از جونم شونه هامو واسه خواب
به تو که فکر میکنم توی قلبم اتیشه
دردم اروم نمیشه  پهلوهام تیر میکشه
ساعتم میشکنه باش تو قمار لحظه هاش
تا مثل برگ خزون نریزم یواش یواش
کاست کامل
مصاحبه با بی بی سی
پ ن 1) با اینکه به مطلب بالا کاملا نامربوطه اما هیچ جا کسی بهش اشاره نکرده خواستم بگم نو انتخابات مجلس امریکا اولین نماینده دمکرات مسلمان وارد مجلس شده . ایشون سیاه پوسته و 43 سالشه

by: mohsen in 11/09/2006 11:38:00 PM | link
Thursday, November 09, 2006