<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::
پاره ای توضیحات

دوباره جو با کلاس بازی و این چرت پرت ها کل وبلاگستان رو گرفته و این بار دوباره سر قضیه ی فیلم این دختره !!
اخه یکی نیست بگه اگر شما به ها معتقدید چرا این فیلم رو نگاه کردید . سر این موضوع من حدود 250 تا میل داشتم از وبلاگر های بزرگ کوچیک !! حالا همشون بعد نگاه کردن این فیلم شروع کردن به چه و چه کردن !!
بهمن به عنوان یکی از کسانی که این موضوع رو تو وبلاگم منعکس کردم .باید پاره از توضیحات رو بدم.
اینکه من اول اگر ازش تو وبلاگ اسم بردم به خاطر اینکه از منابع موثقی این موضوع رو چک کردم . من مشکلی با سکس این خانم ندارم و معتقدم هر کسی ازاده در چهار چوب ازادی خودش با هرکسی که می خواد رابطه داشته باشه!
پس این موضوع اول !!
ببنید در همه جای دنیا این موضوع که مردم به زندگی خصوصی سلبریتی ها حساس هستند و اون کسایی که هی میان میگند خاک بر سر شما ایرانی که اینطوری هستید !! کسی رو بدخت کنید و ...........
باید به دنیای اطراف خودشون با دقت بیشتر نگاه کنند. فوری هم میان با طرح مسایلی مثل اینکه اگه خانواده خودت بود هم اینطوری می کردی و این گل واژه ها !!! هر کسی سکس می کنه فیلم برداری میکنه بد پخش می کنه !!! خودش و تنها خودش بزرگترین عامله ؟
ولی این خانم وقتی اجازه داده که ازش فیلم برداری کنند خودش بزرگتر عامل بدختی خودشه نه کسایه دیگه !!
برای مثال شما از جی اف یا بی اف یا هر کوفت دیگه که اسمشو می برید بخواهید فقط و فقط عکسشو به شما بده !!
ببنید در نهایت به سختی این اتفاق می افته !!حالا شما خودتون قبح عمل این خانم رو در نظر بگیرید !!
بازهم تا اینجا هم اگر خود این خانم رو مقصر ندونیم . مطمنا وقتی فیلم می خواسته بیرون بیاد می تونسته بره شکایت کنه!!
ایشون با اینکارشون و حضور در همچین فیلمی کل جامعه رو تحت تاثیر قرار داده و باید نسبت به این موضوع پاسخگو باشه !!
به خدا از کسایی که این فیلم رو دیدن و حالا چسان فسان می کنند حالم بهم می خوره ! .... می خوری نگاه می کنی حالا افه ی اینکه نیایید بیانیه مرگ کسی رو امضا کنیم می نویسی !!
در پایان هم امیدوارم اگه کسی نظری داشت  مودبانه بگه تا جوابش رو بدم .
این خبر رو هم داشته باشید :
در پی انتشار گسترده شایعه خودکشی زهرا ابراهیمی هنرپیشه تلویزیون ، خبرنگار ادوار نیوز از طریق پرسنل بیمارستان ساسان تهران کسب اطلاع کرد که این خبر صحت داشته و نامبرده پس از اقدام به خودکشی نافرجام به دلیل پخش یک فیلم مستهجن منتسب به وی، به بیمارستان ساسان تهران اورده شده و در این بیمارستان بستری است.
مرد جوانی که در فیلم یاد شده حضور دارد از ایران خارج شده  و به دوبی رفته است و این فیلم مربوط به 2 سال پیش است. مقامات انتظامی و قضایی  صحت حضور  زهرا ابراهیمی در این فیلم را منوط به تحقیقات بیشتر دانسته اند.
به نظر شما کی مقصره ؟ من و شما یا همین خانم !!
لطفا اینها رو هم بخونید :
تیتر پیدا نکردم واسش !
قرار بود خدا را در زندگی‌ جدی‌تر بگیریم!
...
از ماست که برماست؟
نکته ی جالب تعداد اسم این خانم موقعی که من تو گوگل اولین بار سرچ کردم 40 تا بود اما حالا "‫يافته 1 - 10 از حدود 212,000 درباره زهرا امیر ابراهیمی. (0.14 ثانیه) "
جون خودم تا ابد هم فیلم بازی می کرد تو گوگل این همه معروف نمی شد !!

by: mohsen in 11/05/2006 01:25:00 AM | link
Sunday, November 05, 2006