<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::
اگهی استخدام

این اگهی استخدام چند روزی تو بعضی از جاهای دانشگاه دیده میشه برای من خیلی جالب بود .عملا تکیه بر روابط عمومی اونهم به شکل بسیار بالا خیلی مشکوک و عجیب هست.
1)امروز هالواسکن (سیستمی که من و خیلی از بلاگر ها برای کامنت هاشون استفاده می کنند) از کار افتاده بگفته ی جیوان ادمین هالواسکن این به خاطر از کار افتادن یکی از سرور هاشونه و به زودی درست میشه .
2) وب استات سیستم امار گیری وبلاگ من و خیلی های دیگه روز به روز داره بهتر میشه .
3)دلیشز هم احتمالا ازاد شده و بزودی در خدمتمون خواهد بود.
4) گوشی رو هم تا اخر هفته ایشالله عوض می کنم . تصمیم نهایی P990I سونی اریکسون هستش . اگر کسی از خواننده ها داره لطفا نظر شخصیشو بهم به گه !من باید در آرزوی گوشی تاشو بمونم.
5)و اما شعر ادب خیلی وقته که از شعر و ادب دور بودم. شعری سهراب سپهری تقدیم به شما:
کاش آنروز که تقدیم تو می شد هستی، من
    می سپردم که مراقب باشی
                جنس این جام بلور است.
                           پر از عشق غرور است .
                                   مبادا که بازیچه شود ...
                                                   می شکند./

by: mohsen in 5/12/2007 11:01:00 PM | link
Saturday, May 12, 2007