<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3757662\x26blogName\x3dMardetanha\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://mardetanha.blogspot.com/\x26vt\x3d-810027836581327245', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


یادداشت‌های یک مردتنها
notes by a lonely man
God sees the truth but bides it's time
بایگانی لینک‌ها ::
روزهای مبارک و سایر ماجرا ها
1)روز های ماه رمضون بشدت دارند می گذرندو من ماه رمضون رو خیلی دوست دارم .مخصوصا شب های احیا رو !!!اگر زنجان بودید مسجد دانشگاه ازاد زنجان رو از دست ندید.
2)رور یازدهم مهر سالروز فوت دکتر یحیی ماهیار نوابی هستش که می دونم هیچکدوم نمی شناسیدش راستش من هم نمیشناسم اما برای دانشجویان ادبیات فارسی دانشگاههای تهران و تبریز متاسفم که یک زندگینامه از مردی که 90 سال عمرش رو صرف این زبون کرد چیزی ننوشتند.
ایشون 40 سال فقط به دانشجویان دکتری دانشگاه تهران درس دادند.
3)این جریان نامه ی امام خمینی هم داره کم کم پیچیده میشه .اما نکته ی جالب فقط این تیکه است .
خلاصه مستر رفسنجانی خوب زد تو برجک اقای رضایی!
4) ما اخیرا این سایت اشنا شده ایم بد ندانستیم شما هم اشنابشوید در این سایت هم شما میتوانید لوگوی دلخواه خود رو با فونت ارم شرکت های معروف بسازید هم موتوری جستجوی شخصی داشته باشید.نمونش رو ببنید:
فونت یاهو
 

خلاصه اگر ببنید حتما خوشتون میاد . این قسمتش رو هم ببنید.
5)این دکتر اکبری که دیروز دیدمش خیلی ادم جالب و خوش صحبتی بود .وسط صحبتاش خاطره ای رو از بدیع الزمان فروزانفر تعریف کرد . که من هم برای شما نقلش می کنم.
میگه یک روز یکی میاد پیشه استاد فروزانفر و می گه من غزل گفتم . استاد می پرسه : جوون عاشقی یا نه ؟ جوانک می گه : نه من اهل این حرف ها نیستم . استاد میگه : برو بیرون که بدون عشق نمیشه غزل گفت  و میندازتش بیرون !!
دکتر می گفت با عشق زمینی میشه غزل گفت و برای گفتن مثنوی باید عشق ازلی داشت .
6)من بی معرفت نیستم !!!شما چی می گید؟

by: mohsen in 10/02/2006 12:17:00 AM | link
Monday, October 02, 2006